February Photo Challenge

Time for another Photo Challenge month! Malu & I came up with the themes. The rules are simple: you take one photo each day, but are free to choose a theme out of the list. That way, on February 28th, you'll have 28 pictures of the 28 themes. It's as simple as that.



photo made by me

Do you want to participate in this challenge? The more participants, the merrier! If you do, please leave a link to your blog via Mr. Linky down below.



Extra info

» I'll blog about the pictures I made once a week. If you want to blog about them daily or just at the end of the month, that's fine too!

» The hashtag you can use on Twitter, Instagram, … is #febphotochallenge2014.

» If you want to share the challenge, please do! You can copy paste this code onto your blog to let the world know you're participating! (By adjusting the width="" value, you can make it fit in your blog!)
February photo challenge


» Neem je het plaatje en de link liever over in het Nederlands? Dat kan ook! Je kan de code in het vakje hieronder kopiëren en plakken in je blog. Zo weten je bloglezers dat je meedoet aan deze uitdaging! (Door de width=""-waarde aan te passen, kan je de afbeelding gemakkelijk in je blog laten passen!)
February photo challenge


I'm excited! Good luck everyone!

28 reacties

  1. En goede voornemen nummer één: check!

    ReplyDelete
  2. We zullen het nog maar eens proberen zeker :p

    ReplyDelete
  3. Ik doe mee :-)! Ideaal om mijn foto skills te verbeteren!

    ReplyDelete
  4. Oe leuk, dit wil ik ook doen!

    ReplyDelete
  5. Jaa :) Ik doe weer mee, leuk!

    ReplyDelete
  6. Klinkt leuk, ik denk er nog even over na!

    ReplyDelete
  7. Tof :-)
    Voor de eerste keer dat ik meedoe, en nu al benieuwd naar alle andere foto's.

    ReplyDelete
  8. Zo een leuke challenge! En ook tof dat je geen thema opgelegd krijgt per dag maar dat je een beetje zelf kan kiezen. Misschien doe ik wel mee!

    ReplyDelete
  9. Omdat ik september volledig gemist heb, wil ik nu een herkansing. :-)

    ReplyDelete
  10. Hey

    Ik nomineerde je voor de liebster award! http://thepurplewhale.wordpress.com/2014/01/24/liebster-award/
    Veel liefs xoxo

    ReplyDelete
  11. Wel fijn denk ik! Veel plezier ermee

    ReplyDelete
  12. Ik doe mee of probeer mee te doen, één van die twee opties!

    ReplyDelete
  13. Ok, nieuwe poging! Ik heb het al op mijn to do list gezet, zodat ik het deze keer weer niet vergeet!

    ReplyDelete
  14. Ik heb hier over zitten twijfelen, maar ik denk dat ik toch ga meedoen, en deze keer mezelf echt te verplichten om dagelijks een foto te maken. Ik denk dat ik dat allemaal met mijn smartphone wil maken (en dan ook al die -nooit-geopende- foto apps wil uit proberen). Ik ben ze dus van plan om af en toe op mijn instagram te delen en dan in 1 of 2 keer, volledig ook op mijn blog te posten.

    ReplyDelete
  15. wat tof! een van mijn voornemens voor deze winter was meer te oefenen met fotografie, perfecte manier lijkt me zo :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  16. I mean, I'm also participating!

    ReplyDelete
  17. Challenge accepted. This will be my official deflowering for a monthly photo challenge. Very excited.

    ReplyDelete
  18. Leuk! Ik zag dit voorbij komen op etalles.nl en ik wil graag meedoen! :D

    ReplyDelete
  19. Net wat ik nodig heb voor de komende maand: een hele fijne uitdaging! Ik heb er opnieuw zin in!!

    ReplyDelete
  20. Op de valreep... Maar ik doe mee :D

    ReplyDelete
  21. Ik ga ook proberen mee te doen! Heb alvast zin om weer eens veel foto's te gaan nemen! Ik doe mijn beste om ze alle 28 te maken! :)

    ReplyDelete
  22. Ik doe denk ik ook mee. Als ik het niet na een week alweer vergeten ben :-). Is het erg als je niet een mega goede fotograaf bent? En wat wordt bedoeld met nummer 27?

    ReplyDelete
  23. Oei mijn link werkt niet zie ik, schrijffout, kan je dat aanpassen toevallig of post ik mijn link opnieuw? :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!