Snail mail Sunday maakt een comeback!

De laatste Snail mail Sunday dateert van vorig jaar... Foei, schaam op mij! Vandaar vandaag, als comeback, een heerlijke versie vol post die ik recent opstuurde en post die ik al laaaang geleden ontving van de liefste penpals!

P.S. Ik vind het een beetje gek om te bloggen, na mijn onverwachte blogpauze voelt het een beetje alsof dit plekje niet meer helemaal van mij is. Hopelijk gaat dat gevoel snel weg, want ik heb het wel gemist!

Deze brief ging naar Saar, mijn Vlaamse penpal die bezig is met verbouwingen in haar huisje en die zelf trouwjurken maakt. (Ga je toevallig binnenkort trouwen en wil jij een trouwjurk op maat? Dan moet je bij Mind That Bird zijn!









Deze brief is onderweg naar de Verenigde Staten, op naar Mary!


En dit fleurige briefje gaat naar Fab in het Verenigd Koninkrijk.


En dit zat er allemaal in de bus, uit alle hoeken van de wereld! Merci Saar, Mary, Fab en Lore!




Kijk nu naar het handschrift van Mary, zo schoon!








Wat viel er bij u voor het laatst op de deurmat?

Tot de volgende!

0 reacties

Yay! Comments make my day!