November & december in foto's

Als u zelf een blog onderhoudt, weet u dat maandoverzichten enorm tijdrovend zijn. Enorm fijn om te maken, dat ook, maar ze slorpen zoveel tijd op. Vandaar een kijkje in mijn afgelopen november & december. Mooie maanden vol verhuizen, eten en Ikeabezoekjes. Kijkt u even mee?



In november, …

» stond alles in teken van de nakende verhuis. Op 11 november trommelden het lief en ik onze familie en vrienden op om samen met ons de verhuis zo soepel mogelijk te laten verlopen. (Merci nog eens om te komen helpen!) Ik kwam de avond ervoor op het geniale idee om spaghettisaus te maken voor iedereen. Meer hierover later. Poes vond gelukkig wel wat rust op de kussens van de zetel die eigenlijk helemaal niet mee hoefde verhuizen...


» die spaghettisaus dus. In ons nieuwe huis koken we op gas (wat ik daarvoor nog nooit gedaan had). Blijkbaar stond dit potje nog op het vuur (gelukkig op een heel laag pitje) toen we de dag erna met de eerste spullen in huis stonden. Wij hebben zoveeeeel chance gehad en weten heel goed dat we beide pollekes mogen kussen. Gelukkig hielden we er alleen het verbrande potje rechts aan over. & rechts ziet u een kiekje van tijdens het klussen. Met dank aan mijn powerouders en powerlief is al het klussen tot een goed einde gekomen.


» vlak voor de verhuis ging ik met twee lieve chickies naar de immer getalenteerde Regina Spektor in Paradiso kijken. Wat een stem, mensenlief. Ja, enkel een selfie van deze blije hoofden ter bewijs.


» zeldzame momenten moeten natuurlijk uitgebreid vastgelegd worden!


» bezoekjes aan Ikea waren eerder regelmaat dan uitzondering & een bezoekje aan het containerpark leverde dit grappige beeld op met alle tuinkabouters. Ook namen we afscheid van ons oude huisje. Het blijft toch gek voelen, wetende dat mijn bomma er zo lang heeft gewoond en dat wij het nu nooit meer 'thuis' zullen noemen



» DJ Ohana was in the house! Zuslief en ik draaiden enkele uurtjes op een oud-leidingsfeestje van mijn chiro. Onze skills zouden een pak beter kunnen, maar we hebben ons uitermate geamuseerd!


In december, ...

» maakte ik een heleboel selfies. Het licht in onze veranda is prachtig en daar uitermate geschikt voor. Mushu wil soms ook mee op de kiek.


» proefde ik verschillende cognacskes. Gezellig!


» gek doen met het liefste petekindje van de wereld (dat van mij!)


» was ik ziek, meh. Geen leuke afsluiter van het jaar, maar gelukkig voelde ik me na een weekje wel beter en maakten deze tafereeltjes me ook heel blij (eindelijk een pannekoekenstekje dat - nog - niet is gestorven).


» maakten het lief en ik een lange, koude wandeling door het natuurgebied in onze nieuwe woonplaats. Moooooi! En lekker genieten van de frisse lucht na al dat ziek zijn.


» bomma vindt snapchatfilters maar raar.


» poes, plant en zon <3 & lachen tijdens een teampoker event.


» sloot ik het jaar af met een heleboel etentjes, kadootjes, vrienden en met héél weinig foto's. Gelukkig heb ik wel van elk moment genoten.


» richtte ik de hobbykamer verder in, onder andere door mijn letterkast te vullen.


p.s. Voor meer peeks uit mijn dagelijks leven, kan u me altijd volgen op instagram @bijgebrekaanbeter.

Binnenkort ben ik er weer met meer fijns!

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Mooi overzicht van twee goed gevulde maanden lijkt me. Geniet van jullie nieuwe 'thuis'!

    ReplyDelete
  2. Veel plezier in jullie nieuwe thuis! (Wij verhuisden ook, spannend!)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top