Snail mail Sunday

Op deze winderige zondag een kijkje in de brieven die ik de afgelopen tijd verstuurde. Snail buddies, I'm back!

Deze brief stuurde ik op naar lieve Saar. Als je trouwens trouwplannen hebt, of een bride to be kent die nog op zoek is naar een jurk raad ik u aan eens te kijken op Saars website. Ze maakt helemaal zelf de mooiste pareltjes van bruidsjurken.







Dit ging op de post naar Londen, waar de Italiaanse Fabrizia momenteel woont.






En dit ging met de vlieger naar de Verenigde Staten, op naar Mary!







Wat viel er bij u voor het laatst op de deurmat?

Tot de volgende!

5 reacties

  1. Moh zo leuk! Zo een post wil ik ook wel krijgen :-) Hier vielen er de laatste tijd vooral rekeningen en reclame in de bus.

    ReplyDelete
  2. Ooooh wat leuk! Ik kreeg onlangs een briefje uit Duitsland en Hongarije. Altijd fijn mede-snailmailers te ontdekken uit België.

    ReplyDelete
  3. Wauw, je maakt er echt wel je werk van hé?! Supermooi gedaan!

    ReplyDelete
  4. Als ik uw brieven naast de mijne leg trekken die van mij nergens op. ;)

    ReplyDelete
  5. Dag iedereen!

    Ik organiseer vanaf vandaag een ‘cirkelbrief’, waarbij iedereen één brief stuurt en er één weer terugkrijgt. Natuurlijk zoek ik nog veel creatievelingen om mee te doen. Het maakt niet uit of je het al eens geprobeert hebt of niet, je mag altijd meedoen! Kijk maar op mijn blog voor meer informatie.

    Ik hoop op veel reactie en mailtjes!

    Liefs Laura - http://achttienn.blogspot.be

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!