Oktober in foto's

Kijkt u even mee naar mijn afgelopen oktober? Het was een maand vol drukte, familiekwaliteittijd en opruimdrang.

In oktober, …

» maakte ik een grote herfstwandeling met mijn ouders en liefje. Wat is de Kalmthoutse Heide toch schoon!




» het herfstseizoen mag van mij eindeloos blijven duren. De afgevallen bladeren die heerlijk kraken, jezelf instoppen in duizend laagjes, huisjes die nog gezelliger worden aangekleed dan anders. Me likey.


» werden de naaiavonden met ons clubke weer in stijl ingezet: met cava! & was ik trouwens erg vlijtig met projectjes in oktober. Meer volgt gauw! & Nog even een selfie met mijn korte haren!


» genoot ik van gezellige avonden met vriendinnen



» at ik bij Otomat! Wat een gezellig zaakje en lekkere pizza's. Maar 't was 'm toch vooral het gezelschap dat de avond maakte :)


» hebben de poezels zich al helemaal voorbereid voor onze verhuis! (Wat is dat toch met katten en kartonnen dozen?)



» ging ik naar Pop-Up Class om de geweldige Eva Mouton en Murielle Scherre hun verhaal te horen. Powervrouwen! & Kijk dan naar dat dutske! Kinderfoto's bovenhalen, altijd plezant.


» Dit is hoe mijn kamer er in het ouderlijk huis momenteel uit ziet. Gek hoe zo'n kamer nog steeds zo vertrouwd kan aanvoelen. Al zou ik niet meer terug willen, die grote ramen zijn toch altijd mijn favoriet geweest.


» gisteren ging ik naar de Boekenbeurs met mijn zusje. Ik heb nog een stapel van zo'n 20 te-lezen boeken liggen, dus ik hield me in. Ik tikte er één boek op de kop. 's Avonds ging ik met mijn papa naar de avant-première van de nieuwe Crimi Clowns film: Uitschot. Even bloederig, baldadig en erotiserend als de vorige film en reeksen. Een aanrader als u daarvan houdt in films ;-)



» zag ik 3 series en 4 films (The Walking Dead is zoooo spannend, we zijn ondertussen begonnen aan S7. Geen spoilers alstublieft!) en las ik 1 boek (oh wat errruugg, gelukkig is het deze week Read-A-Thon!).

movies/series
» 1 - The Walking Dead - Season 6 - ★★★★
» 2 - Limitless - Season 1 - ★★★
» 3 - Stranger Things - Season 1 - ★★★★

» 4 - A Nightmare on Elm Street - ★★
» 5 - Living on One Dollar - ★★★
» 6 - Ellis - ★★★★★
» 7 - The Fundamentals of Caring - ★★★★
» 8 - Fury - ★★★★
books
» 1 - Paaz - Myrthe Van Der Meer - 24/10 - ★★★★
p.s. Voor meer peeks uit mijn dagelijks leven, kan u me altijd volgen op instagram @bijgebrekaanbeter.

Binnenkort ben ik er weer met meer fijns!

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Oktober was precies een goed gevulde maand bij jou. Leuke foto's ook!

    ReplyDelete
  2. Die foto van paddenstoel, helemaal herfst! Prachtig! <3

    ReplyDelete
  3. Die wandeling, prachtig! Ik ben helaas niet tot aan Pop Up Class geraakt. Spijtig, want ik heb zoveel positiefs erover gehoord. Die ramen in jouw kamer, geen idee hoe het noemt, dat heb ik altijd al gewild. Moest ik zelf een huis bouwen, is dat één van de dingen die ik wil.

    ReplyDelete
  4. Elisse, wat staat een salopet jou goed zeg! ;)
    Mooie foto's, ik ben vooral fan van de eerste. Die paddenstoeltjes! ;)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top