Lijstjestijd: de herfst van 2016

lijstjestijd

Een behoorlijke tijd geleden maakte ik elke maand/seizoen een lijstje vol fijne plannen en dingen die ik wilde doen. De komende periode belooft druk te worden. Omdat ik ook tijd wil maken voor mezelf en voor leuke dingen, kan het voor mij geen kwaad om mezelf te herinneren aan mijn plannen. Bij deze dus, mijn plannen voor de herfst. Met af en toe een update over hoe het staat met mijn lijstje. Leest u mee?

Mijn herfstlijstje:

1. een fijn blogritme vinden
2. weer regelmatig sporten
3. een grote herfstwandeling maken
4. een back-up maken van de laptop
5. kledij verkopen/wegdoen
6. 5 boeken lezen

7. inpakken en wegwezen!
8. van ons nieuwe huis een thuis maken
9. minstens 1x/week afspreken met vrienden
10. 3 kledingstukken maken
11. DIY-en!
12. de plantenfamilie uitbreiden met minstens één grote plant!


Tot de volgende!

9 reacties

  1. Succes met je lijstje! Goed om het eens op papier te zetten, he. Succes met de verhuis ook!

    ReplyDelete
  2. Dat was inderdaad een tijdje geleden! Fijn dat je terug lijkt te zijn <3

    ReplyDelete
  3. Oh leuk! Ik vond je lijstjes altijd zo fijn :) En heb je een nieuwe header of valt me dat gewoon nu pas op? (schaam), super mooi! X

    ReplyDelete
  4. Leuke lijst! Heel veel succes met de verhuis en het afvinken van dit lijstje.

    ReplyDelete
  5. Veel succes! Ik probeer ook al 3 maanden "regelmatiger te sporten"... Als in... gewoon sporten :D

    ReplyDelete
  6. Heel erg leuk!
    Ben benieuwd naar de grote plant die bij de familie komt.
    En hihi, ook heeel erg naar jullie nieuwe thuis!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Oh leuk "5 boeken lezen"!! Ik ben benieuwd!
    Can't wait to read your thoughts about the books you'll read!
    Jade xo

    ReplyDelete
  8. Leuk lijstje en benieuwd naar je vorderingen daarin.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!