Koop (de inhoud van) mijn kleerkast bij Rekhet Merksem!

Saturday, October 29, 2016 , 5 Comments

In een vorige post liet ik u een glimp opvangen van mijn kringloopvondsten. Daar zat ook een prima koopje uit Rekhet bij, en boy oh boy, het leek mij een gemakkelijk concept om daar een winkeltje te openen.

Het concept van Rekhet is simpel: je huurt er een rek op week- of maandbasis en kan in jouw eigen rek verkopen wat je zelf wil. Zelfgemaakte spullen, interieuritems, oude platen, ... Of, zoals in mijn geval, tweedehands kledij.

Op de Bredabaan in Merksem huurde ik mij zo'n rek voor een maand (Rek 347 om exact te zijn!) en nog tot en met 5 november kan je daar een hele hoop tweedehands kledij in goede staat vinden. Alles gaat weg aan fijne prijsjes (vanaf €0,50 tot €5 voor winterjassen). Zo lang ik met de verkoopomzet de maandhuur van het rek kan betalen, ben ik al een content mens! Alles wat niet verkocht is nadat mijn termijn op is, gaat naar het goede doel. Hiphoi!

Hieronder een kleine sfeerimpressie van hoe mijn rekje eruit ziet.





Hebt u herfstvakantie en zin om een kijkje te nemen bij Rekhet? Ik zou het enorm fijn vinden als u even bij mijn rekje stopt en kijkt of er iets tussen zit dat u interesseert.

U vindt Rekhet Merksem op Bredabaan 450 in Merksem. Mijn rek vindt u op plaats 347.

Tot de volgende!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer