De hele lange zomer van 2016

Ik heb een paar tumultueuze maanden achter de rug boordevol emoties. Heel veel liefde, maar ook veel verdriet. Veel blijheid, maar ook wel wat stress. U hebt nog een overzichtje van me tegoed in foto's, vanaf mei tot en met september zagen mijn maanden er ongeveer zo uit. Voor nu laat ik u mee kijken naar de maanden mei tot en met september, binnenkort volgt er een persoonlijke update met een beetje uitleg over mijn - tamelijk lange - afwezigheid in de blogosfeer.

» terrasjes! vrienden! festivals!





» amsterdam! brugge! 't stad! (want al de rest is eigenlijk parking)




» mijn gsm werd gestolen op Dour - dju toch - dus ik heb veel foto's niet meer kunnen recupereren. Er ligt nog een wegwerptoestelletje klaar om ontwikkeld te worden vol fijne plaatjes van de zomer, daar ben ik héél benieuwd naar!

» #healthguru #grapje #welzelfbroodgebakken #enliefdevoorversfruit #sorrydehashtagsgaantever


» de blogosfeer en alle toffe mensen die ik daardoor leer kennen, fijne samenwerkingen die ik kan doen en contacten die ik leer leggen #girlboss


» selfies als uw haar ne keer goed ligt & als uw lipstick on fleek zit & als ge uw haar terug rood verft & er daarna 20 cm laat afknippen om te doneren #geefomhaar #thinkpink



» na hele donkere dagen komen de mooie heel onverwachts weer tevoorschijn


» om af te sluiten nog dit lieve plaatje van Mushu want *crazy catlady alert* kijk nu hoe klein hij nog altijd is en zie nu hoeeee lief!


Tot de volgende!

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik doneerde mijn haar ook eerder dit jaar. :-) Mushu is echt heel schattig! Ik ben blij dat er hier nieuw leesvoer verschijnt. :-)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top