Mijn nieuwe bril van Polette!

Dag lieve blogvriendjes! Een dikke maand geleden werd ik door Polette uitgenodigd om naar de lancering van hun brillenzomercollectie voor 2016 te komen kijken. In Amsterdam! Toevallig deed een vriendin er op dat moment haar stage, dus dat leek mij de ideale gelegenheid om een paar dagen verlof te nemen en er een citytripje Amsterdam van te maken.

Vorig jaar mocht ik van Polette een bril uitkiezen uit hun collectie om te reviewen. Nog steeds ben ik daar enorm content mee. 't Is een leuke toevoeging aan mijn collectie en ik draag hem graag. Ik was stiekem wel weer eens toe aan een nieuw model en dit lanceringsfeest leek me dan ook de ideale gelegenheid om opnieuw wat brillen op mijn snoet te zetten en zo ze eens in real life uit te testen.



Zo gezegd, zo gedaan. Samen met Jolien maakte ik er een prachtige avond van. De drankjes vloeiden rijkelijk, zij liet haar ogen testen, we gingen een paar keer op de foto in de photobooth en we dansten onze benen eraf. Ik ontmoette in levenden lijve enkele Polette medewerkers die ik al had gee-meet. Leuk!

Ik werd er verliefd op het model dat ik hieronder op de foto op had. Het is de LA Trans met doorzichtig montuur, en ah wat vond ik hem leuk staan!


foto door Jolien



Polette is een online opticien waar u kan kiezen uit honderden modellen. Gewone brillen, maar ook zonnebrillen. En dat allemaal voor een bijzonder fijn prijsje, of u nu een bril op sterkte nodig heeft, of eentje voor de sier wilt kopen. Mijn verlanglijstje van vorige keer werd wat aangevuld, en ik kan nu alweer uitkijken naar het volgende model. Want zeg nu zelf, voor elke outfit hebt u toch een andere bril nodig? ;-)



Dus voilà, zo ziet de LA Trans eruit op mijn snoet. Of ik er blij mee ben? Yup, 100%. Ik vind het een totaal ander model dan mijn andere brillen (al denken de niet-brillenkenners daar anders over) en een leuke toevoeging aan mijn collectie! Lekker neutraal, dus ik kan eens gek doen met mijn lipkleur.





Zelf interesse en zin in een nieuwe bril? Check de site van Polette voor alle info. Ga eens kijken in de uitverkoop-sectie, u vindt er vaak al een bril onder de €10!

Tot de volgende!

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Polette. Dat maakt niet dat ik in dit artikel niet volledig eerlijk ben. Integendeel, ik zou nooit ergens over schrijven waarvan ik vind dat het niet bij mijn blog en lezerspubliek past.

6 reacties

  1. Ik vind het wel een leuk modelletje! De brillendoos is ook wel leuk :) Helaas heb ik echt slechte ogen, waardoor ik speciale glazen nodig heb, dus online shoppen is geen optie... :(

    ReplyDelete
  2. Jep, schone bril! Past u goed :-) Aangezien ik in de brillenwinkel altijd duizend monturen moet passen vooraleer ik iets vind dat bij mijn scherp gezicht past, kan ik online geen brillen kopen :-(

    ReplyDelete
  3. Staat je goed! Ik heb ook meerdere brillen, ik vind het leuk om die aan te passen aan mijn outfit. :-)

    ReplyDelete
  4. Toffe bril! Staat je goed! Ben er echt van verbaasd dat er zo'n goedkope brillen bestaan én ook de glazen. Toffe verrassing. :-) Weet gewoon niet of ik het aan zou durven om online te bestellen... Misschien moet ik het toch maar eens proberen. :-) Groetjes,

    ReplyDelete
  5. Heerlijke bril! Ik vind hem wel gewaagd maar hij staat je echt wel super :-)

    ReplyDelete
  6. Die bril staat je super goed! Ik heb een zonnebril op sterkte van Polette, zo blij mee en de prijs-kwaliteit was beter dan verwacht voor zo'n prijsje.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!