Video: Sparkly spring (cruelty-free!) make-up tutorial



Jaaa dames en heren, ik heb de smaak te pakken! Mijn tweede beautyfilmpje is een feit. In de video laat ik u zien hoe u zelf thuis gemakkelijk (want ja, ge moet natuurlijk niet alles exact doen zoals ik het doe, ik ben immers geen visagiste en ik doe ook maar wat) een sparkly, glowy maar toch redelijk naturelle look kan maken. Hope you like it!

Als u trouwens in de toekomst op de hoogte wil blijven van nieuwe filmpjes, vergeet u dan niet te abonneren op mijn kanaal. U weze vriendelijk bedankt!



Benieuwd welke producten ik gebruikte? Hieronder een lijstje. Alles is dierproefvrij!

GEZICHT:
» Mylène magic cream
» Catrice Foundation All Matt Plus (010 Light Beige)
» Catrice Camouflage Cream (010)
» Catrice Liquid Camouflage (010)
» Catrice All Matt Plus Shine Control Powder
» Sleek Face Form (Fair)
» &OtherStories Sequin Ray Luminising Squad

WENKBRAUWEN:
» &OtherStories Eyebrow Pencil (Worcester Taupe)
» Hema Eyebrow Gel

OGEN:
» Essence Eye primer
» Sleek Palette (Au Naturel) - kleuren Cappuccino, Regal
» Catrice Liquid Metal Eyeliner
» Max & More Extreme Intense Black Volume Mascara

LIPPEN:
» Essence Lip Liner (Soft Mauve)
» Essence Velvet Matt (08)


Tot de volgende!

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Mooie look! Die kwast waarmee je de highlighter aanbrengt ziet er trouwens DIVINE uit, waar is die van?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alle borstels die ik gebruik zijn van de Morphe Vegan Brush set, bestaat uit 18 stuks waaronder de geweldige fan brush! Ideaal inderdaad voor highlighter :)

      Delete
  2. Mooi! Ik moet dringend eens wat meer producten kopen. :)

    ReplyDelete
  3. Beautiful look! De kleuren zijn soft en mooi! The lipstick color you used truly suits you!
    Jade xoxo

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top