Snail mail Sunday

Sunday, May 15, 2016 3 Comments

snail mail

Joepie, 't is ZON-dag! Hoog tijd om u nog eens een blik te gunnen in wat de laatste maanden in mijn brievenbus verscheen en ik op de post deed. Het brievengeschrijf (gebriefschrijf?) staat momenteel op een laag pitje, maar ik vind het nog altijd zo ontzettend fijn om een mooie brief aan te krijgen en zo'n toffe pennenvrienden te hebben dat ik er nooit echt volledig mee zal stoppen. Geniet u even mee?

Dit moois kreeg ik van Mary over een tijdspanne van enkele maanden. Yup, ik heb al zo lang niet meer laten zien wat ik allemaal op de post deed en ontving dat jullie nog een kerstboodschap van Mary tegoed hebben, hihi. Ik kreeg ook een ontzettend mooie jaarplanner voor 2016. Merci Mary!

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

Helaas, zoals je kan zien, duurde het een tijdje voor deze brief mijn deur bereikte omdat de sorteermachine in het postcentrum de brief te grazen had genomen. Ik kreeg wel netjes een excuusbriefje en alles mooi in een plastieken mapje opgestuurd. Spijtig van de gehavende hoekjes, maar gelukkig is er niks verloren gegaan!

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

Onderstaande prachtige post kreeg ik van Fabrizia uit Italiƫ. Ze heeft het tofste handschrift ever en kan elke brief opfleuren. Bovendien zit ze nu enkele maanden in Londen voor een stage, super tof! Check ook dat geweldige uilennotitieboekje en die indianenstickers. Lovely. Thanks so much Fab!

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

Dit stuurde ik op naar Fabrizia. Ik ben een beetje verliefd op die wiebeloogjes. Liefst plak ik ze overal op.

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

Saar verrast me altijd met de fijnste post en de dikste brieven, ook nu weer. Spotten jullie dat piepkleine stripverhaaltje ook? Het is zo schattig!
Trouwens, wisten jullie al dat Saar zelf bruidsjurken maakt op maat? Ze zijn prachtig, dus als jij of iemand die je kent gaat trouwen en je nog op zoek bent naar een eigenzinnige jurk, dan raad ik je zeker haar skills aan. Check mindthatbird voor alle info!

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

Wat viel er bij u laatst op de deurmat?

Geniet van uw dag, en heel graag tot de volgende!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer