Februari, maart & april in foto's

Thursday, May 26, 2016 6 Comments

Februari, maart en april (en ondertussen een heel deel van mei) zijn gepasseerd en ik vond het wel weer eens tijd om u een kiekje te gunnen in mijn leven. Ik geraak eindelijk een beetje gewoon aan mijn nieuwe dagindeling, maar helaas zorgt die omschakeling ook voor heel wat minder geblog & minder foto's uit mijn leven. Op mijn werk ga ik niet rondlopen met kodak non stop in de aanslag, dat begrijpt u.

In februari...

» ontmoette ik Pancho, het schattigste bolleke wol dat u ooit zal zien & was Mushu ook weer zijn schattige zelve. Kijk nu naar dat kleine zwarte vlekje op zijn kin!


» vierde ik niet alleen mijn liefjes verjaardag maar ook mijn eigen 25ste! Hieperdepiep! Om dat te vieren gingen het liefje en ik uit eten en amuseerde ik me nog eens met krullen in mijn haar en een opgemaakt snoetje.


» zat ik daarna helaas een hele week thuis met een behoorlijk griepje. Gelukkig werd ik nog steeds verwend door de lekkere theetjes van Thee met een Verhaal! (#nospon ;-) ) & breide ik mijn eerste muts met prachtige dikke wol. Binnenkort meer.


» Ook had ik in februari nog een keiplezant 20's verkleedfeestje waar helaas geen fotografisch beeldmateriaal van is (of dat ik niet terug vind). Na een hele avond en nacht op hakken leek het alsof mijn voeten gingen afsterven, maar het was het zo waard!

In maart...
» hostte ik voor de eerste keer mee een groot event op de plaats waar ik werk. Super spannend! Voor zij die nog niet weten waar ik werk: doe eens een gokje aan de hand van deze foto?


» was het tijd voor good old partytime in mijn dierbaar jc met als naam #instaremise en verschillende opdrachtjes die via de hashtag gedeeld konden worden doorheen de avond. Wat mij vooral bijblijft is de pintjes en de kater de dag nadien.


» wilde ik Retrodag in de Kringwinkels absoluut niet missen & mestten mijn zus en ik onze schoenenrommel uit en konden we samen heel wat bonnetjes verzamelen voor de Brantano Oude Schoenenactie.


» at ik sushi met mijn Lessiusmaatjes! Ik zie hen niet vaak, maar 't is altijd enorm fijn om weer te kunnen bijpraten.



» knuffelen met de poekies kan ook niet ontbreken.



» fooooood in Falafeltof met mijn fabbies!


» genoot ik van apérotime met mijn suske en lekker versgemaakt brood bij mijn ouders tijdens Pasen. Mmmmh...


» ging ik bloed geven & genoot ik van het zonnetje, en stond ik stil bij hoeveel geluk ik soms toch heb en hoeveel malchance anderen kunnen hebben.


In april...
» was mijn papa jarig en gingen we heerlijk uit eten & vertederden de katten me, alweer.


» decoreerden we onzen bureau opnieuw & dronk ik een superzoet mojitoke alvorens ik naar The Jungle Book ging kijken (de moeite, for real!)


» onzen hof staat in bloei & poesje geeuwt en zit zoals een mens in de zetel, hihi


» amuseerde ik me met de nieuwe Snapchatfilters.


» vrolijkte ik mijn dagen op door fleurig gekleed naar het werk te gaan.


» bezocht ik samen met enkele fantastische medebloggers de Floraliën in Gent.



» ging ik naar Bar Paniek in Antwerpen (Born in Antwerp), zeker een van mijn nieuwe favoriete plekjes in de stad als het mooi weer is & kon ik geen genoeg krijgen van deze twee.


» bezocht ik voor de eerste keer de persdagen in Antwerpen & had ik een fiesta mexicana!




Tot de volgende maatjes!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer