Video: Mijn (cruelty free!) make-up routine

Dusssss... Zoals jullie misschien al hebben gemerkt zijn mijn interesses de afgelopen jaren wat verschoven. Ik ben de laatste tijd meer en meer gefascineerd geraakt door de wondere wereld van de YouTube filmpjes - geloof mij, je wil niet weten hoeveel uren ik wekelijks spendeer aan het bekijken van andermans dagen, make-up routines, mislukte DIY-projecten en dergelijke meer. Daarom dacht ik om het nu zelf eens een kans te geven.

Ik vind het enorm fijn om 's morgens uitgebreid de tijd te nemen om mezelf op te maken, en zo de dingen die ik mooi vind aan mezelf wat meer in de kijker te zetten. Als ik op tijd uit mijn bed geraak, that is. In deze video laat ik je zien wat ik zoal op mijn gezicht smeer. Hope you like it!

Ik wil graag een andere richting op met mijn blog. Als ik thuiskom van mijn werk heb ik geen zin om nog uren achter de computer door te brengen, dus misschien kan ik mijn creatief ei wel kwijt door het maken van (beauty)filmpjes. Wie weet wat de toekomst ons brengt? Uiteraard zal ik ook nog gewone blogposts schrijven, daarvoor vind ik het bloggen veel te leuk. Maar hoogstwaarschijnlijk zal mijn focus wat verschuiven.

Anyway, ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt en als je de video leuk vindt mag je je altijd abonneren op mijn kanaal. Vind ik leuk! Ben je benieuwd welke producten ik gebruik? Ik heb ze opgelijst in de beschrijving onder de video. Enjoy! (& Schroom vooral niet om me te laten weten wat je van het filmpje vindt!)



Tot de volgende!

CONVERSATION

8 reacties:

  1. Geweldig! Die blikken soms, echt grappig :)
    Ik verschiet wel van je routine. Ik kan het echt niet opbrengen om zooooo lang bezig te zijn met make-up 's ochtends. Daar heb ik het geduld niet voor. Da's de make-up die ik aanbreng als ik naar feestjes ga, en dan nog niet zo uitgebreid :p (die wenkbrauwen, waaw, bestaan er zoveel verschillende producten voor? Ik ken er echt niks van)
    Wel tof om te zien! Maar nu vraag ik mij af, hoe lang duurt het in 't echt? :D

    ReplyDelete
  2. Leuk filmpje, ook al is make-up niet echt aan mij besteed... Net zoals Jessi heb ik geen geduld om alles aan te brengen (om nog maar te zwijgen over het er weer af halen). Ik ben ook wel benieuwd hoe lang je er in het echt mee bezig bent! Wel een heel mooie look trouwens!

    ReplyDelete
  3. Leuk filmpje!
    Ik vind van mijzelf al dat ik keigoed bezig ben als ik dagcrème en mat poeder op doe (en op heel goede dagen wat oogschaduw en/of lipstick), maar als ik zie wat jij allemaal aanbrengt, vraag ik mij af waarom ik soms al zucht dat dat toch wel tijd vraagt ;) Al ben ik eigenlijk wel benieuwd wat dat eigenlijk allemaal net is, aangezien jouw basis duidelijk veel uitgebreider is dan de mijne.

    ReplyDelete
  4. Pfieuw, da's inderdaad echt zot uitgebreid! Maar het resultaat is dan ook wel heel erg mooi :) Ik heb het (nog altijd) wat moeilijk om een goeie foundation te vinden, iets dat mijn huid niet doet blinken en/of er niet na een halve dag is afgesmolten. Ik heb ook al zo'n primer overwogen, maar voorlopig nog geen natuurlijke gevonden (of toch geen die in mijn budget past)... Misschien maar eens wat beter zoeken :)

    En die verschuiving van interesses: totaal begrijpelijk, en totaal begrijpelijk dat ook je blog wat van richting zal veranderen :) Zolang je er maar plezier blijft in hebben!

    ReplyDelete
  5. Leuk filmpje! Al had ik stiekem gehoopt je te horen praten. :-)

    ReplyDelete
  6. Leuk filmpje! Alleen mag je de producten nét iets langer in beeld zijn voor mensen die niet automatisch doorklikken naar youtube en de lijst dus niet zien ;)

    ReplyDelete
  7. Echt ontzettend leuk om te zien Elisse.
    Knap kind!
    Ik vind het ook zo knap dat je dit kan... ik kan echt niks meer dan mascara en een lijntje boven m'n ogen met eyeliner, en lippenstift kan er ook nog wel vanaf. Ik heb er ook geen behoefte aan, of ik zou er toch geen tijd voor maken denk ik, en dat is maar goed ook haha want ik zou er nooit zo prachtig uit gaan zien als jij.
    Liefs!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top