Ghent in bloom: Floraliën Gent

Wat had ik donderdag toch een fijne dag. Walkie Talkie nodigde me uit voor een sneak peek van Floraliën Gent, en hoewel ik er nog nooit over gehoord had, leek me dat heel fijn.

Floraliën Gent is basically een tiendaags bloemen- en plantenfestival in hartje Gent. Het festival is toegekomen aan zijn 35ste editie waarbij de stad (letterlijk) in de bloemetjes wordt gezet. Op 4 verschillende locaties in hartje Gent vind je de mooiste exposities met vetplanten, bloemen, groenten en architecturale hoogstandjes. Samen met Ines, Eline en Sarah trok ik erop uit om al dat fijns te ontdekken. Merci Walkie Talkie voor de uitnodiging, ik vond het een bijzondere ervaring en heb weer heel wat kunnen bijkletsen met de drie dames!

Kijkt u even mee naar de sfeerbeelden die ik maakte en het (amateuristisch) filmpje dat ik in mekaar flanste?






Bloggerbuddies Ines, Eline & Sarah!
















Foto door Ines, merci!

Check hier de website van Floraliën Gent voor alle info. Nog tot en met 1 mei kan je terecht om Gent in volle bloemenglorie te aanschouwen. Al meer dan 100.000 tickets zijn de deur uit, dus alleen zal je zeker niet zijn.

Tot de volgende!

CONVERSATION

6 reacties:

  1. Ik wilde ook heel graag naar de Floraliën gaan, maar de 35€ was toch iets te veel naar mijn zin. Nu ik die foto's zie, twijfel ik toch weer of ik niet gewoon moet gaan...

    ReplyDelete
  2. 't filmpje is tof geworden! :-)

    ReplyDelete
  3. Héél erg leuk filmpje en je foto's vond ik al megawijs hihi :-) 't was plezant, tot gauw nog eens xx

    ReplyDelete
  4. Wat ziet het er leuk uit! Zo mooi al die prachtige bloemen :) X

    ReplyDelete
  5. SUPER mooi & leuk!!! The last photo of you is beautiful lovely!!
    Jade xo

    ReplyDelete
  6. Super fijne plaatjes Elisse!
    Liefs

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top