Count your blessings #4

Friday, April 01, 2016 6 Comments

Gewoon wat dingen die mij afgelopen weken deden glimlachen.





♥ stiltes die helemaal niet ongemakkelijk zijn ♥ gekke poekies ♥ alle afwas die bij thuiskomst al gedaan is ♥ de vrijheid om geld te spenderen aan wat je wil ♥ make-up on point ♥ 90's muziek ♥ inspirerende plaatjes op Instagram ♥ handgeschreven brieven ♥ samen lachen ♥ pompoenpittenbrood ♥ een opgeruimd huisje ♥ Disneyliedjes ♥ etentjes op ├╝bergezellige plaatsen ♥ lentekriebels ♥ de allertofste verjaardagskadootjes ♥ ex-collega's weerzien en samen gaan feesten ♥ highlighter ♥ collega's met te veel energie ♥ themafeestjes ♥ het lief dat flietjes gaat halen bij de flietchinees ♥ 's avonds als een blok in slaap vallen ♥ 25.000 stappen zetten in het vroege ochtendgloren ♥ custom content van de Sims 4 ♥ mijn lief ♥ samen op huizenjacht en toekomstplannen maken ♥ een attractie die me doet denken aan Rollercoaster Tycoon ♥ purr purr purr ♥ verstand op nul en reality-tv kijken ♥ oude hobby's herontdekken ♥ bloedgeven ♥ katten die vriendjes worden ♥ Ish in Terug Naar Eigen Land ♥ serieus, wat een wijsheid komt er uit die man zijn mond ♥ kattenfilmpjes ♥ complimentjes krijgen ♥ nieuwe mensen leren kennen die enorm fijn blijken te zijn ♥ nagesprekken over De Mol ♥ dansendansendansen ♥ zonder me iets aan te trekken van wat andere mensen denken ♥ leren relativeren ♥ mooi weer en zonnestralen ♥ mijn verjaardag vieren met de mensen die me lief zijn ♥ lekkere wijntjes ♥ aperitieven ♥ full-on grietenavondjes met maskers, make-up en wijftv ♥ mezelf helemaal kunnen verliezen in een boek ♥ mijn gezin ♥




Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer