November, december & januari in foto's

Friday, February 05, 2016 4 Comments

Waauuuw, een maand niet bloggen, hebt ge mij gemist?

Hier ben ik weer, voor efkes, om u (maar vooral mezelf) te verblijden met een fotopost over de afgelopen drie maanden. Overvol van liefde, gezonde stress en lekker eten, maar ook een beetje verdriet. Kijkt u mee?


In november...

» snoezelde ik met mijn lieve Cera & zag ik het laatste deel uit de Hunger Games reeks. I was not disappointed.


» ging ik naar een superleuk bedrijfsfeestje in beachthema met mijn nog toffere collega's & had ik plezier met mijn vriendinnetjes.


» pokerde ik samen met de poezels om mijn kennis bij te schaven & me voor te bereiden op een belangrijke presentatie & at ik heerlijke flietjes van de flituul (mét satékruiden).


» kreeg ik eindelijk mijn officiële diploma in handen!


» sprak ik af met 8 andere grietjes in de Wasbar om samen te breien. Kei gezellig!

Foto door Ines (insins.me)


In december...
» moest ik elke dag vroeg opstaan om naar mijn werk te gaan. JAAA JONGENS IK HEB EEN JOB, 'T IS NU WEL DUIDELIJK ZEKER! & feestte ik met JB.


» ging ik naar een Upperdare avond met veel vino en fijne meisjes & ging ik op bezoek bij de Queen (allez, of toch naar haar heimat)


» ging ik met mijn liefje een paar daagjes ertussen uit. We bezochten Londen en vertoefden in het huisje van een kennis, met bijhorende katten. Heerlijke dagen. (Ik testte ook meteen mijn nieuwe groothoeklens uit!)






» at ik ZO VEEL delicious fuhd.



» zag ik de geweldige Tourist LeMC aan het werk in de Roma & haalde ik het kind in mij naar boven.


» genoot ik met volle teugen van de feestdagen &


» kreeg ik hééééél véééél fijne en lieve kadootjes.


» vierde ik feest!


In januari...
» kwam ik rustig op adem van de drukke decembermaand & at ik (te veel) tapas met mijn fabbies.


» was kleine Mushu weer veel te schattig & hoort deze foto bij een van de fijnste januaridagen vol lekker eten, fijn gezelschap en winterse zonnestralen.


» vierde mijn mama haar verjaardag en verrasten we haar met vrolijke donuts & ging ik op zoek naar de sneeuw in een gezellig huisje in Frankrijk!


» leerden mijn ouders het genot van sushi kennen & dronk ik iets teveel biertjes op één avond


» moesten we lieve Tits een spuitje laten geven. Hij werd bijna 19 en was bijna mijn hele leven bij me. Hij zal gemist worden. Het ga je goed, rossen tijger. ♥ Hij heeft een mooi leven gehad, dat zeker, maar het doet toch pijn om zo'n geweldige kat af te moeten geven.


Tot de volgende amigos!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer