2015 in 15 foto's

Goeiemorgen lieve mensen!

Zoals elke zichzelf respecterende blogger vorige week al deed, doe ik het nu pas. (Ge kent mij hé, consistentie nihil ;-) ) In 15 foto's blik ik terug op hoe ik 2015 ervaren heb. 2015 was een goei jaar, ge gaat mij niet anders horen zeggen. Toch waren er ook wel wat dingetjes die me droevig maakten. Maar bovenal was 't een heel fijn jaar, waarin ik enorm veel mooie kansen heb gekregen en mij bijzonder geamuseerd heb. Kijkt u mee?











01 ik genoot van een bijzonder fijne, lange zomer & nazomer boordevol werk, feesten, gekroel en minireisjes.
02 voor mijn journalistieke stage woonde en werkte ik twee maanden in Manila, de Filipijnen. een rollercoaster van emoties, bijwijlen, maar ik heb er zo veel bijgeleerd - 03 lieve Pixel verdween op 30 mei uit onze levens. waar hij ook moge zijn op dit moment, hij is niet vergeten. het ga u goed kleine man! ♡
04 cliché much, maar ik werd een rijker mens en heb het gevoel dat ik de dingen nu beter in perspectief kan plaatsen. ik ben gegroeid dit jaar en heb mezelf beter leren kennen. (het kriebelt om weer te gaan reizen!)
05 een top blogjaar vol ontmoetingen met medebloggers, toffe events & samenwerkingen en leuke reacties van volstrekt vreemden. op naar meer van dat in 2016!
06 nog meer van die geweldig fijne zomer. mijn jaar bestond ook uit veel wijn, bier en cocktails en om heel eerlijk te zijn: ik geniet intens van een lekker drankje op zijn tijd 07 Benowangan, het dorpje dat mijn hart stal ♡
08 het jaar waarin ik steeds meer begin te experimenteren met make-up. ik word ooit nog een echt make-upmeisje, zeg dat ik het u gezegd heb. fahn! - 09 lieve vriendinnetjes sinds jaar en dag, vriendschappen die hechter worden en een hele hoop nieuwe mensen die ik leerde kennen.
10 Coron in de Filipijnen. mijn eerste échte solotripje en een knaller van een afsluiter van mijn reis.
11 na zes jaar op de schoolbanken kon ik eindelijk dat felbegeerde diploma journalistiek in ontvangst nemen! - 12 al elf jaar mijn steun & toeverlaat, die lieve bf maakt mijn leven nog zoveel mooier ♡
13 we verhuisden naar een (huur)huisje, met een tuin en zelfs een hobbykamertje voor al mijn prullaria. kei blij met al die ruimte! - 14 ik las niet minder dan 52 boeken (een boek per week dus, say whaaaat?!) én kocht een e-reader. mijn beste aankoop van 2015, without a doubt
15 we adopteerden kleine Mushu, als kameraadje voor Cera en om het huis te vullen met meer wat meer testosteron. ondertussen is het gedoogbeleid van kracht, er wordt niet meer naar elkaar geblazen, maar echt dikke vrienden worden ze wellicht nooit.

ps. Dankuwel lievekes om hier weer talrijk aanwezig te zijn en mijn hersenspinsels te komen lezen! U bent een schatje, en u daar ook! Merci merci merci!

Voor 2016 wens ik u het allerbeste toe! Op een goed blogjaar en een jaar vol verblijdingen! Schol!

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Oh, fijn overzichtje Elisse! 'Elke zichzelf respecterende blogger', haha. Kei veel grote en kleine avonturen gewenst voor 2016! xx

    ReplyDelete
  2. Het zag er mij precies een leuk jaar uit. Ik wens je voor 2016 al het beste en nog veel blogplezier, en wie weet duikt Pixel nog terug op.

    ReplyDelete
  3. En dan nog een job ook, stevig jaar, 2015! Onze katten (twee mannetjes) zijn ook geen vriendjes. Vechten en blazen doen ze amper gelukkig, ze leven gewoon naast elkaar. Ik heb momenteel de oude e-reader van mijn zus om eens te testen. Ik ben benieuwd! Alle goeds voor 2016!

    ReplyDelete
  4. Leuke post Elisse! Een fijn 2016 voor jou :-)
    Groetjes, Kathleen

    ReplyDelete
  5. Een boeiend en leuk jaar! Ik ben benieuwd naar je avonturen in 2016 en blijf hier graag lezen.
    Misschien komt hier in 2016 ook een e-reader in huis :-)

    ReplyDelete
  6. Mooie foto's en 't was precies echt wel een goed jaar voor u! :)
    Onze Pixel komt ook niet overeen met de laatste aanwinst in huis, ik vrees dat sommige katten gewoon geen vriendjes kunnen worden (en hier wordt er wel geblazen en gekrabt op tijd en stond).

    Veel plezier in 2016!

    ReplyDelete
  7. Wat een fantastisch jaar! Ik hoop dat jouw 2016 even mooi mag worden :-)

    ReplyDelete
  8. Leuk overzichtje! Hopelijk vind pixel ooit zijn weg terug naar huis of heeft hij een fijne verblijfplaats ondertussen. Voor jou ook een geweldig 2016!

    ReplyDelete
  9. Heel mooi en lief berichtje Elisse! Ook dit jaar ga ik je blog weer vaaaak bezoeken :) je blijft een van mijn favorietjes!
    Liefs

    ReplyDelete
  10. Ziet er inderdaad uit als een geslaagd jaar! Mooie foto's maak je ook zeg!

    ReplyDelete
  11. Schone foto's en het zag er een geslaagd jaar uit! Ik ben nog altijd zware fan van uw foto in de Filipijnen op dat brugje!

    ReplyDelete
  12. Da ziet er inderdaad een tof jaar uit! Zeker dat Filipijnen-gedeelte!
    Hopelijk is 2016 even leuk! :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top