Mijn kerstwenslijstje

Sunday, December 13, 2015 10 Comments

Ik ben al menigmaal gewaarschuwd. "Vanaf dat ge begint te werken zal het wel gedaan zijn met bloggen." Effenaf waar. Ik kom afgepeigerd thuis en heb dan alleen nog maar zin om in de zetel te gaan hangen en niks meer te doen. Binnen een tijdje zal ik wel wat meer wennen aan de structuur in mijn leven, maar tot dan beloof ik nog even niks wat bloggen betreft.

't Is den tijd vant jaar om me weer aan kerstlijstjes te wagen. Om heel eerlijk te zijn: ik vind kadootjes krijgen stiekem best wel heeeel plezant. Maar of dat nu veel geld heeft gekost of geen, dat maakt mij niks uit. Van onderstaande word ik wel heeeel hebberig en schaf ik wellicht zelf aan als ik ze na deze feestperiode nog niet de mijne mag noemen.

christmas wishlist


1 - deze lightbox is echt geweldig! - 2 - mijn standaardlens heeft het begeven. deze groothoeklens zou een mooie vervanger zijn, al heb ik mijn zinnen ook al op deze 18 - 200mm gezet. - 3 - Noa van Cacharel, omdat ik graag goed ruik.

4 - geurstokjes van Rituals, omdat ik ook graag heb dat het lekker ruikt in huis. - 5 - jarenlang denk ik al dat een statief zo'n gemak moet zijn. - 6 - want fan zijn van Lush enzo. - 7 - om de orde in mijn leven te bewaren.

8 - wondermiddeltje voor de onzuivere huid, dat wil ik wel eens testen! - 9 - vegan en dierproefvrije make-upborstels: yes please! - 10 - nog eentje voor het make-upmeisje dat in mij schuilt: een ordner voor alle potjes en prulletjes- 11 - schone lampjes! (ik ben vooral fan van de variant Roma).

En met boeken doet ge mij ook altijd plezier. (elk woord in voorgaande zin verwijst u naar een ander boek dat ik met plezier in mijn boekenkast zet.)

Voilà. Ik ben wel eens benieuwd wat er op uw verlanglijstje staat?

Tot de volgende!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer