Lijstjestijd: december

lijstjestijd

Joepie, de gezelligste maand van het jaar! Ik ga lustig verder met lijstjes schrijven. Gemakkelijke, haalbare lijstjes, zodat ik op het einde van de maand niet met een schuldgevoel blijf zitten, maar lekker kan schrappen. Leest u mee?

Mijn novemberlijstje.

1. iets breien
2. een fijne-dingen-lijstje bijhouden
3. solliciteren gelijk zot
4. minstens 5x joggen(!)


5. iets naaien
6. overdag lezen met warme chocomelk onder een dekentje
7. mijn portfoliosite volledig bijwerken

1. Work in progress! Ik ben druk bezig aan een colsjaal, in de rijstpapsteek, omdat dat zo mooi is. Zoals je hieronder kan zien maakte ik per ongeluk een foutje, en nu steek ik dat foutje er maar gewoon overal in, zodat het niet opvalt. Maar de rijstpap- of gerstekorrelsteek is wel eentje waar je constant bij moet blijven, dus ik heb nog aardig wat brei-uurtjes voor de boeg!

2. Ja, check, want november was een maand vol fijns. (Ook minder fijns, maar laat ik me vooral focussen op de fijne dingen.)

3. Dubbelcheck, en ik breng u het blijde nieuws dat ik vanaf vandaag begin te werken als brand manager! Woep woep! Super spannend, maar ik heb er keiveel zin in! Een behoorlijke uitdaging, maar dat komt helemaal in orde!

4. Ehh.. 't Is echt te koud om te gaan joggen. Goed excuus?

6. Ja jaa jaaa! Ik ben uit mijn leesdipje geraakt en las in november maar liefst vijf boeken (waarvan vier hele dunne hoor, maar dan nog). Geregeld onder een dekentje, met één of twee katten onder, op of naast me en een bakkie thee of chocomelk dabei. Gezellig!

knitting scarf

Mijn decemberlijstje:

1. het huis kerstproof maken
2. de sjaal afbreien
3. op blogmeet
4. Londen ontdekken


5. goed starten op de nieuwe job (!)
6. op tijd kerstkadootjes kopen
7. meer bloggen
8. genieten van de feestdagen

Niet echt veel zotte doelen deze maand, vooral veel fijne plannen en een beetje in de plooi geraken op mijn nieuw werk. Wish me luck!

Tot de volgende!

CONVERSATION

6 reacties:

  1. Zo leuk dat puntje drie geslaagd is! Veel succes met je job, je gaat dat ongetwijfeld goed doen!
    Komt er een Londen-verslagje? Wij willen er binnenkort ook eens naartoe en we zijn altijd op zoek naar leuke tips!

    ReplyDelete
  2. Proficiat met je job! Dat zijn drukke dagen dan nu.
    Goede oplossing van je breiwerk met de rijstkorrelsteek. Geeft een leuk effect!

    ReplyDelete
  3. Nog eens proficiat, Elisse! En veel plezier met het decemberlijstje! De rijstpapsteek vind ik ook zo'n mooie <3

    ReplyDelete
  4. aha een job!! proficiat! En welke brand ga je managen?

    ReplyDelete
  5. Wauw Elisse, gefeliciteerd met je baan! Wat goed! Ik ben benieuwd wat je baan inhoudt. Ik hoop in ieder geval dat je het er heel erg naar je zin hebt!
    + wat een mooie sjaal alvast :), echt heel tof dat je dat kan.
    En ik had ook zo'n leesdipje! Nu lees ik echt weer een super leuk boek en kan ik niet stoppen haha, en dat is natuurlijk heerlijk.
    Liefs en fijn weekend!

    ReplyDelete
  6. Oew, proficiat met uw job!
    En yaay voor gemakkelijk schrapbare lijstjes, want dat maakt het wel toffer op het einde van de maand natuurlijk. :p

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top