Bloggerskoffie met breinaalden in de Wasbar

breimeeting bloggerscafé

foto door Ines (insins.me)
vlnr: Ines, Ines, Raya, Natasja, Anouschka, Alison, Elodie, ikzelf, Merel

Zo'n tien dagen geleden sprak ik nog eens af met de dames van Bloggerscafé. Het werd een creatieve meet-up met breinaalden, bollen wol en veel gebabbel. Bloggers ondereen, 't is een soort apart, dat kan ik u wel vertellen!

Veel van de meisjes had ik al eens gezien, maar ook al kent ge mekaar nog niet: die band is er meteen. Lekker kletsen over het wonderlijke bloggersleven (neem dit met een korreltje zout alstublieft ;-) ) onder het genot van een huisgemaakte frambozen-muntlimonade: yes puh-lease!

We spraken af in de Wasbar in Antwerpen. Een mooie locatie waar ik, om eerlijk te zijn, nog nooit binnen was gegaan. Nochtans een supervriendelijke barman, dus ik zal er wat vaker moeten binnen springen! Check zeker Ines' blog om meer foto's te zien van het gezellige interieur in Wasbar!

breimeeting bloggerscafé
foto door Raya (livinginapolaroid.blogspot.com)

Voor de workshop liet Anouschka ons kiezen uit een muts of haarband. Meteen mijn eerste ervaring met rondbreinaalden (ik had te grote rondbreinaalden gekocht, typisch). En ik kan nu zelf steken opzetten, woep woep! Ik vond het kei plezant, het begin van mijn muts is gemaakt! Goeie lesgeefster, die Anouschka, ik peins dat ge daar veel geduld voor moet hebben, om een kluns als mezelf 230847x uit te leggen hoe dit of dat nu weer moest. Kudos to you, Anouschka!

breimeeting bloggerscafé

breimeeting bloggerscafé
foto door Ines (insins.me)

Af en toe begreep ik er helemaal geen sikkepit van (en dat werd dan ook duidelijk gemaakt aan de omstaanders), maar Anouschka deed haar uiterste best om iedereen te helpen. En het moet gezegd: het grootste deel van de tijd kon ik wel volgen. En ook: als het niet lukt, MacGyver ik er mij wel uit. #girlboss ;-)

breimeeting bloggerscafé
foto door Ines (insins.me)

Merci Ines voor de puike organisatie (alweer!), Anouschka voor de uitstekende les, Raya om te laten zien dat een breiring een gigantisch gemak is, Merel & Elodie voor de gezellige babbel, Ines voor het vrolijke nieuwe gezicht, Alison voor de prachtige jas die een dag later ook de mijne werd, en Natasja voor de opperste concentratie die van haar gezicht af te lezen viel! I had a blast, ladies!

Tot de volgende!

CONVERSATION

13 reacties:

  1. Ik ben nog maar zelden naar Antwerpen geweest, maar in de Wasbar was ik al geweest. Inderdaad wreed tof interieur!

    ReplyDelete
  2. Wat bedoel je met te grote rondbreinaalden? Was de maat van de naalden niet goed (te dik), of was het koord tussen de naalden te lang? Want dat laatste hoeft geen probleem te zijn, zoek maar eens op 'magic loop knitting'. Sinds ik dat trucje ken, brei ik álles op rondbreinaalden, dus je bent gewaarschuwd :)

    ReplyDelete
  3. Wat ziet dat er enorm leuk uit zeg! De Wasbar ga ik onthouden als ik weer in Antwerpen ben, gelukkig is het niet zo ver van hier. :-)

    ReplyDelete
  4. Moh seg, ik moet helemaal blozen door uw complimentjes!

    ReplyDelete
  5. Lekker gezellig ziet dat er uit! ;-) Binnenkort samen eens breien? Ben nu aan een trui bezig :-D

    ReplyDelete
  6. Hihihih zo wijs geschreven :D Ik vond het ook KEIplezant en ik hoop dat het een tot snel is ;) xx

    ReplyDelete
  7. Muts nummer 2 is hier ondertussen al af. Ik heb de smaak te pakken! Snel nog zo'n meeting! En dan weer eens iets nieuws leren :) Succes met die van u :p

    ReplyDelete
  8. ziet er gezellig uit! Ben ook al vaak langs de Wasbar gepasseerd maar ben er nog nooit binnen gegaan (mijn mama doet de was dus alleeja...).

    ReplyDelete
  9. Fijn verslagje! En leuk om je nog eens te zien ;-)

    ReplyDelete
  10. Ik vind het altijd heel leuk om met bloggers af te spreken en dan te merken dat het helemaal niet vreemd is om elkaar dan 'in het echt' te zien. Met veel meiden kan ik het online en offline prima vinden en ik geloof oprecht dat er uit zo'n ontmoeting goede vriendschappen kunnen ontstaan. :)

    ReplyDelete
  11. Oh, dat zag er leuk uit! Ik zou het wel tof vinden om ook eens andere bloggers te ontmoeten. Ik heb me dan ook maar direct ingeschreven in de groep Bloggerscafé :-) Ik kan niet breien, maar wel haken. Telt dat ook? ;-)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top