Snail mail Sunday

Sunday, November 22, 2015 3 Comments

snail mail

Joepie, 't is weer tijd voor een echte post post! Alweer twee maanden geleden postte ik de vorige Snail mail Sunday, dus laat ons er maar snel invliegen!

Ik stuurde een heel laat verjaardagspakketje naar Mary in de Verenigde Staten. In de envelop zat een zelfgemaakte kaart met lieve wensen, stof en een handgemaakte button voor een van haar creatieve projecten en een klein bedeltje van een camera.

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

Voor de allerliefste Saar die ik ken! Mijn pennevriendinnetje uit Gent stelde vorige keer een hele hoop super intieme vragen. Heel interessant om over na te denken, dus nu stelde ik ze ook aan haar! Ik stelde ook nog eens mijn tekenkunsten tentoon en tekende - op Saars verzoek - de katten.

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

snail mail

En op mijn ontvangen post is het nog eventjes wachten. Ik hoop alleszins dat mijn pennevrienden vrolijk worden van zo'n feestje op de deurmat. Anders ik wel! Wat viel er bij u het laatst op de deurmat?

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer