Count your blessings #3

Friday, November 20, 2015 2 Comments



Af en toe gebeuren er dingen in de wereld die u niet kan vatten. Die zorgen voor tranen in de ogen en een krop in de keel. Zaken waar u niet bij kan. Die u het kleine in het leven nog meer doen waarderen en appreciƫren. Die ervoor zorgen dat u geniet van het leven, zij het met iets meer waakzaamheid. Vandaag sta ik stil bij de kleine verblijdingen in mijn leven. Terugkijkend op dit soort lijstjes voel ik me altijd bijzonder dankbaar en gelukkig. Misschien zorgt het lezen ervan bij u wel voor hetzelfde.



♥ latte macchiato caramel ♥ zonnestralen op mijn snoet ♥ terug mogen komen voor een tweede ronde na een sollicitatiegesprek ♥ luisteren naar motiverende speeches ♥ medebloggers ontmoeten ♥ nieuwe recepten uitproberen ♥ dat de nieuwe recepten in de smaak vallen bij blijven-eters ♥ de verjaardagen van de metekindjes vieren ♥ kroelen ♥ een nieuwe favoriete lippenstift ontdekken ♥ mooie foto's maken ♥ een warm bad met megaveel schuim ♥ girlsnight met mijn meisjes ♥ terrasjes doen in oktober ♥ gekriebel aan mijn voeten ♥ vegetarische sushi ♥ versgebakken brood dat nog warm aanvoelt ♥ kleuters doen lachen ♥ toneelspelen en mezelf verkleden ♥ lachen met de dames van het naaiclubje ♥ vrolijke restjes stof ♥ een verhelderend gesprek ♥ lieve collega's ♥ waardevolle tips ♥ luidkeels meezingen in de auto ♥ pannenkoeken met de petekindjes ♥ warme thee ♥ flietjes van de flietchinees ♥ bagels ♥ mijn zusje ♥ steun van mensen waar je het niet van verwacht ♥ gezellig samenzijn ♥ uitbreidingen van de plantenfamilie ♥ complimentjes geven ♥ complimentjes krijgen ♥ poesjes die op een onbewaakt moment plots bij elkaar liggen ♥

Ik wens u een uitermate fijne vrijdag. Geniet van de kleine dingen. ♥

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer