September in foto's

September, die laatste nazomerdagen en de eerste herfstdagen. Ik genoot ervan, met volle teugen. Tussen mijn studentenjob en nadien interimjob door, deed ik heel wat fijne dingen.

In september, …

» brunchte ik behoorlijk wat af.

met mijn gezinnetje & met vriendinnetjes & op de blogmeet


» was het weer tijd voor een read-a-thon. Ik las behoorlijk wat af! & ging ik met mijn zusje een dag naar Eindhoven. Tof, zo'n beetje suskestijd!


» werd ik een beetje verliefd op de combinatie peterpankraagje + kettinkje + deze lippenstift.


» knuffelden we wat af met onze kleine vriend Mushu (hij groeit als kool!).


» liet ik eindelijk een neuspiercing zetten! Na al die jaren pronkt -ie nu vrolijk in mijn neus. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet kan wachten om het bolletje te veranderen door een ringetje, dat vind ik net iets mooier! & blogde Mushu mee.


» sloot ik een topweekend vol fijne dingen af met lekkere cava op dit balkonnetje dat uitkijkt op het MAS. Zo gezellig! (Het weekend bestond uit bijkletsen met lieve vriendinnetjes, een behoorlijk zatte avond, knuffelen met de poekies en mijn liefje, vele liters cava, pittige humus, dansendansendansen op het geweldige show me love, fijne familie, geweldig nazomerweer en ...)


» ... mijn eerste wedstrijdloop ooit! Om helemaal eerlijk te zijn was het een solidariteitsloop, meer bepaald de Race for the Cure (ten voordele van Think Pink). Zes kilometer door het Antwerpse, samen met duizenden anderen, terwijl het zonnetje schijnt en je van de zijlijn aangemoedigd wordt door volslagen onbekenden: TOF! Ik heb mij geamuseerd (al had ik wat last van de extreem korte nacht en het te snelle looptempo van mijn buddies), en voelde me bijzonder dankbaar dat mijn mama nu gezond is. Mijn zus, de kanjer, liet twee keer 20 cm van haar haar knippen en doneerde dat aan Think Pink. Met de #geefomhaar-campagne maken ze met de afgeknipte staarten pruiken voor vrouwen wiens haar uitvalt door de ziekte. Extreem veel hartjes voor al de lieve mensen die zich inzetten voor borstkankerbestrijding.


» ging ik nog eens op baby- en kattenbezoek. & ik maakte de luiewijvenspookjes (= herbruikbare wattenschijfjes, nooit meer in de winkel kopen dus) uit Art d'Eco. Vree content mee.


» pushte ik af en toe deze kleine poekie om mee op de foto te gaan (hij laat werkelijk alles toe), al blijft -ie wel nog fervent sabbelen aan onze kleren. & deze oude dame (18 jaar!) begint last te krijgen van ouderdomskwaaltjes. :(


» joggen joggen joggen!


» zus won tickets voor een intiem concert van Rudimental! Ze stelden hun nieuwe plaat voor. Dansendansendansen! Topavond.


» Aaaagh, jaloers manneke! & digging de nieuwe filters van Snapchat (alleen spijtig dat ze enkel werken op de aajfeun van mijn lief, niet op de mijne?)



» zag ik 4 films en las ik 7 boeken.
movies
» 1 Big Hero 6 - ★★★★
» 2 Home - ★★★★
» 3 Maleficent - ★★★
» 4 Hoodwinked - ★★

books
» 1 Vissen Redden - Annelies Verbeke - ★★★
» 2 Joe Speedboot - Tommy Wieringa - ★★★★
» 3 Was Alles Maar Konijnen - Renske De Greef - ★★★★
» 4 Geschiedenis van een Berg - Peter Verhelst - ★★★★★
» 5 The Walking Dead, Vol. 1 - Robert Kirkman - ★★★★
» 6 Woesten - Kris Van Steenberge - ★★★★★
» 7 Kirikou et La Sorcière - Michel Ocelot - ★★★★

p.s. Voor meer peeks uit mijn dagelijks leven, kan u me altijd volgen op instagram @bijgebrekaanbeter.

Geniet van uwe zaterdag! Ik lig helaas grieperig in bed wat uit te zieken. Maar dan heb ik het dit jaar toch al gehad hé ;-)

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Al die poezies! Hartjes!
    Super dat je hebt meegedaan aan die loop! Ik hield het bij een azalea, helaas is mijn haar niet lang genoeg om te doneren...
    Veel beterschap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, dat maakt toch helemaal niet uit! Ik ben eens benieuwd wanneer ik mijn haar weer ga laten knippen, haha.

      Delete
  2. Wat een leuke foto's! Die brunchfoto's maken me zo hongerig: Ik ben DOL op brunches, haha!

    ReplyDelete
  3. Ontzettend leuk bericht Elisse! Je hebt echt een mooie maand gehad, geloof ik.
    Je piercing is zo tof! Eindelijk, jeej. Super leuk! Ik wissel steeds af van knopje naar ringetje, net waar ik zin in heb, haha. Ik vind het namelijk heel tof staan, een ringetje, maar soms iets te opvallend. Snap je? Zoals ik al zei, maar net waar ik zin in heb ;) in het dagelijks leven dan liever een ringetje, maar bijvoorbeeld op stage liever een knopje. Maarja, ik ga 'm niet elke dag wisselen..
    Ik vind jouw blogberichten altijd zo mooi overzichtelijk Elisse! Super fijn om te lezen.
    Veel liefs, fijn weekend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ( + veel beterschap! + super tof dat je een wedstrijd heb gelopen, en wat een mooi doel ook!)

      Delete
    2. Dankjewel lieve Sanne! Ik kan me best voorstellen dat je graag wisselt. Ik vind het bolletje nu wel echt te groot, maar het moet nog even genezen voor ik mag wisselen natuurlijk. Kijk al erg uit om wat te gaan experimenteren met verschillende juweeltjes! :)

      Delete
  4. Ahh, I love this kind of posts!! And you finally got your nose pierced??! I'm so jelly >_< It looks great! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes Fab, I finally did it, haha! :D Thanks!

      Delete
  5. Wat een leuke brunchfoto's!! Damn.. Nu heb ik honger..

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top