Vijf fotd's op een rijtje



Ik zei het al een keer: dit is geen beautyblog. Maaaarrr ik hou wel van een (klein) plamuurlaagje op mijn gezicht, af en toe. Omdat ik de laatste weken wat meer experimenteer, neem ik jullie graag mee naar twee weken gelee: vijf 'faces of the day'.

Dit is de basismake-up die ik dagelijks op mijn gezicht smeer. (Dagelijks: als in: voor deze vijf looks hé! Ik smeer niet elke dag zoveel brol op mijn gezicht ;-) )


v.l.n.r. Essence I love Stage Eyeprimer* - &Otherstories Wenkbrauwpotlood* - Catrice Liquid Camouflage Concealer* - Catrice Matt Bronzing Powder* - Catrice Nude Illusion Foundation* - Essence Get Big Lashes Waterproof Mascara* - &Otherstories Radiance Cream* - Catrice Camouflage Cream* - Catrice All Matt Plus Translucent Powder*

Maandag

De laatste tijd een beetje mijn signature look geworden. Heel rustig en naturel op de ogen, en een mooie, niet al te opvallende lipkleur.





Lippen: MAC Matte Taupe - Ogen: Sleek Au Naturel* (Nougat, Cappuccino, Bark en Regal)


Dinsdag

Heel lieflijk, zeker door de nude lipkleur. Dat is ook de enige nude kleur in mijn collectie. Als iemand nog budgetproof aanraders kent voor nude lipsticks die niet op dieren getest zijn: let me know!


Lippen: Catrice Ultimate Colour The Nuder The Better* - Ogen: e.l.f. Liquid Eyeliner*

Woensdag

Oesje oesje oesje, deze heb ik zo slecht geblend! Nadat ik de foto's nam, heb ik alles nog wat extra vervaagd in mijn arcadeboog, no worries. Ik ben wel fan van deze look met wat meer herfstige/auberginekleurige tinten. Natuurlijk eerder geschikt voor 's avonds, door de felle lippen!




Lippen: H&M Landinski* - Ogen: Sleek Ultra Matte V2* (Dune, Flesh, Maple, Villan)


Donderdag

Nog een beetje oefenen op een wing kan nooit kwaad!



Ik stoor me zot aan dat kleine froefroe haartje dat voor mijn ogen hangt! Argh!

Lippen: Catrice Ultimate Stay All That She Wants* - Ogen: Sleek Ultra Matte V2* (ooglid - Dune, lijntje - Orbit)

Vrijdag

Ik wilde uit gaan dus ging voor een nogal heavy ooglook met glitter, maar besloot uiteindelijk dat ik na het werk toch te moe was en viel in slaap op de zetel. Gelukkig zag ik er wel tiptop uit. ;-)


Lippen: MAC Matte Taupe - Ogen: Sleek Au Naturel* (Taupe, Conker, Mineral Earth) & Sleek Ultra Matte V2* (Dune, Pillow Talk, Maple, Paper Bag, Villan)


Producten met een * zijn niet op dieren getest. Hoezee hoera!

CONVERSATION

19 reacties:

  1. Elisse wat ben je prachtig!
    Heb je sproetjes, zie ik dat goed :) wat lief!
    Je lippen van maandag vind ik heel mooi, wat een prachtige kleur. Ook van dinsdag ben ik fan, maar eigenlijk van allemaal wel! Prachtig :).
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja, ik heb sproetjes, vooral rond mijn neus, hihi. Dankjewel!

      Delete
  2. Oh en ik vind de gifjes zo leuk!

    ReplyDelete
  3. Oh wat mooi! de lipsticks staat je super mooi!
    Jade xxo

    ReplyDelete
  4. Donderdag en vrijdag zijn mijn favorieten! Woensdag vind ik een beetje eng... Snorrie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha geen probleem, begrijp ik best! Nogal heftige look :)

      Delete
  5. Soms wou ik dat ik dat ook zou kunnen, maar jammer genoeg ben ik niet zo bedreven in het aanbrengen van make-up en eindigt het meestal in vegen op een zakdoek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hier ook een kwestie van veel oefenen hoor (nu nog steeds natuurlijk) want een make-up artiest zal ik nooit worden vrees ik. Daar ben ik af en toe nog wat te krakkemikkig voor!

      Delete
  6. Ik vind maandag en dinsdag het mooiste :D

    ReplyDelete
  7. Ja knappie! De eerste en laatste zijn mijn favorieten. De wing kan jij al mooi aanbrengen, ik begin daar gewoon niet aan ;)

    ReplyDelete
  8. De eerste is mijn favoriet! Heel natuurlijk en rustig inderdaad.

    ReplyDelete
  9. Jij knapperd! Ik vind de eerste prachtig!

    ReplyDelete
  10. fan van maandag, mooi en natuerel!

    ReplyDelete
  11. Ze zijn allemaal prachtig, maar de eerste look is toch wel echt heel mooi. Begrijpelijk dus dat het je signature look is ;)
    Hahahaha, froefroehaartje, ik was hier maar op mijn scherm aan het wrijven omdat ik dacht dat ik een kras had :p Het duurde véél te lang voor ik het door had. (Gelukkig was het dus maar een froefroehaartje!)

    (Grote fan van je sproetjes trouwens, ik ben jaloers!)

    ReplyDelete
  12. Mooie looks! Mijn favorieten zijn 1 & 2, al ben ik stiekem wel jaloers op de andere, omdat ik dat zelf gewoon niet durf (onnozel he :-)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top