Snail mail Sunday


Mijn brievenbus was de laatste tijd weer enorm gelukkig!


Van Mary uit de Verenigde Staten ontving ik deze leuke brief, met bijpassende luchtballonkaart en -envelop! En kijk naar die sluitzegel, zo mooi!







Van Fabrizia uit Italië kreeg ik naast een brief ook lekkere Earl Greythee en een geweldige kaart van koning kat. De kaart hangt al te pronken in mijn knutselkamer.




Er ging ook weer heel wat op de post, op weg naar de andere kant van de wereld.
Dit stuurde ik op naar Mary: een lange brief, vrolijke kaart en een paar stickers. Ik deed mijn best om wat te experimenteren met geschrift, vind het wel leuk geworden zo!






Ook Fabrizia kreeg een lange brief terug, versierd met schattige stickers en washi tape.






Een lange brief voor Saar met een lekker Sleepytime Earl Grey-theetje en ons schrijfschriftje verder aangevuld.








En ik maakte een geboortepakketje voor een pasgeboren neefje en nichtje. Welkom in de familie!

Ik hoop dat ik u wat heb kunnen inspireren met deze happy mail. Wat viel er bij u het laatst op de deurmat?

CONVERSATION

13 reacties:

  1. Oh, wat een mooie pakketjes allemaal! Super mooie versieringen. En gaaf, zelfs internationaal briefcontact! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat zijn de leukste! Nieuwe culturen leren kennen, superfijn!

      Delete
  2. Ooooh wat leuk! Jaloers dat je met Fab snailmailt :) En wat leuk dat je met Saar snailmailt, een vriendin van mij :)
    Leuke briefjes weer!

    Ik kreeg post uit Duitsland, Nederland, België, Italië en Hongarije :) Zelf stuurde ik een snailmail naar een jarig nichtje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh, da's een leuk idee, een pakketje opsturen naar een jarig familielid/jarige vriend. Dat moet ik onthouden!

      Delete
  3. Ziet er suuuupermooi uit! :-)

    ReplyDelete
  4. Weeral zo wijze dingen! Ik wou dat ik de tijd en vooral het geduld had om zo een wijze dingetjes ineen te steken ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er kruipt vaak inderdaad behoorlijk wat tijd in, maar als je dan het resultaat ziet maakt dat het dubbel en dik waard!!

      Delete
  5. Wat een mooi stapeltje verzorgd post ^___^
    Xx Ice Pandora

    ReplyDelete
  6. Holy moly Elisse! Wat een prachtige post is er in je brievenbus gevallen. Ik vind post sturen heerlijk, maar het krijgen is inderdaad ook vaak een feestje. Eigenlijk zou alle post er zo uit moeten zien vind je niet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, het zou mijn studentenjob ook veel leuker maken! (Ik werk nu in het sorteercentrum van de post. Veel saaie brieven en enveloppen die passeren, dus!)

      Delete
  7. Leuke pakketjes allemaal!
    Ik heb dit ook allemaal nog gedaan... gekregen... maar het is al even geleden... misschien moet ik er terug eens werk van maken... het is zo fijn om post te krijgen :-)

    ReplyDelete
  8. Honestly,,,,, wie houd niet van snailmail? Best thing ever!
    Leuke dingetjes Elisse <3 xo

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top