Read-a-thon-tijd! (07.09 - 13.09)

't Is weer zover, vandaag start weer een editie van de Verbeelding Bookclub Read-a-thon. Een read-a-thon is eigenlijk gewoon, zoals de vertaling zegt, een leesmarathon, waarbij je in een week tijd zoveel mogelijk leest. Je kan jezelf ook doelen stellen, om jezelf wat uit te dagen.

Vanaf vandaag tot zondag zal ik dus non-stop met mijn neus tussen de boeken te vinden zijn.

» Ik ga proberen vier boeken uit te lezen. In Joe Speedboot van Tommy Wieringa ben ik al gestart, net als Vissen Redden van Annelies Verbeke. Verder ligt ook nog Was Alles maar Konijnen van Renske de Greef op de boekenstapel, en voor het laatste boek ga ik nog eentje kiezen van op mijn e-reader.

» Ik wil op het einde van de week minstens 700 pagina's gelezen hebben.



Et voilĂ , tot zover mijn doelen. Wil je ook graag meedoen? Kei tof! In ons Verbeelding Bookclub-groepje op Goodreads houden we mekaar op de hoogte van onze vooruitgang en vind je nog veel meer tofs! Maar je mag het natuurlijk ook altijd in de comments meedelen als je mee wil doen.

Op het einde van de week geef ik jullie een klein overzichtje van mijn leesweek.

Veel leesplezier en hasta la vista baby!

10 reacties

  1. Joe Speedboot wil ik ook al even lezen, maar eerst staan er nog enkele andere boeken op de agenda. Veel leesplezier!

    ReplyDelete
  2. Ik ga ook meedoen, snel nog mijn doelen uitschrijven ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joepie! Veel leesplezier deze week Melissa!

      Delete
  3. Fijn, boeken lezen! Geniet ervan :). Ik kom er de laatste tijd helaas veel te weinig aan toe, heb het zo druk met andere dingen. Zonde!

    ReplyDelete
  4. Heel leuk Elisse!
    Joe Speedboot is een van mijn favoriete boeken, veel plezier! En Was alles maar konijnen stond ook nog op m'n leeslijstje.
    Echt leuk dat je dit gaat doen!
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Veel leesplezier!
    Ooit doe ik ook eens mee, maar ik zie dat moeilijk combineerbaar in een werkweek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dat begrijp ik. Dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor werk je doet. Ik werk deze maand 's avonds van 6 tot 10, niet erg lange dagen dus, en ik kan nadien in mijn bed ook nog wat lezen ;-)

      Delete
  6. Veel plezier! :D Ik ben benieuwd of het zal lukken ;)

    ReplyDelete
  7. Deze read-a-thon heb ik precies gemist... jammer... veel succes!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!