Portretjes schieten?


Foto door Ines (insins.me)

Lieve lezers! Vandaag een klein oproepje aan u.

Het is al een tijdje bijzonder stil op mijn portfolio. Nu ik afgestudeerd radiojournalist ben - zonder job weliswaar - wordt het stilletjes aan tijd om daar verandering in te brengen. Achter de schermen werk ik druk aan een portfoliowebsite met woord, beeld en tekst. U kan me daar bij helpen!

Ik ben op zoek naar dames en heren die het fijn vinden om voor de lens te staan en zo mijn portfolio wat uit te breiden. Ge krijgt er een gezellige namiddag voor in de plaats en een tiental kwaliteitsvolle foto's die u perfect kan gebruiken als nieuwe profielfoto, bijvoorbeeld.

Al eerder fotografeerde ik huwelijken, evenementen en een (winkel)interieur. Het lijkt me ook heel fijn om net als Anouck een reeksje te maken waarbij ik binnenkijk in mooie huisjes. Maar daar moet wel animo voor zijn, natuurlijk ;-)

Zin om mij te helpen? Stuur me een mailtje (bijgebrekaanbeter (at) hotmail (dot) com) of vul onderstaand contactformulier in en dan kijken we samen wat mogelijk is!

foxyform

Hieronder vindt u nog wat werk dat ik eerder maakte.

















Tot snel!

9 reacties

  1. Oh wat leuk! Je mag mijn huisje wel eens kopen fotograferen, maar ik weet niet of het zo'n bijzonder interieur is aangezien minstens de helft van de ikea komt ;-) die laatste foto trouwens, is dat charlotte? Dat is de nicht van mijn vriend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, yep, dat klopt! Dat is Charlotte :) Ik ga je een mailtje sturen :)

      Delete
  2. Joepie! Een berichtje gestuurd :D

    ReplyDelete
  3. Als je nog iemand extra zoekt (al zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn, talentje) dan sta ik ook open voor een portret 2.0. Een jaar later en met wat extra centimeters haar (gelukkig maar). Al kan ik me wel voorstellen dat je het liefst wat nieuwe gezichtjes voor je lens wil hebben dus zie het maar als back-up ofzo. Je moet je maar laten horen en nog veel succes met de jobhunt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joepie! Zeker en vast Raya! Jij staat zo mooi op foto! :)

      Delete
  4. Ik stuurde je vorige week een mailtje, maar kreeg nog geen antwoord. Is het niet aangekomen of ben ik te ongeduldig?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ongeduldigaard! Ik stuur je een mailtje voor het weekend :)

      Delete
  5. If I lived near you.. I would've.. but I don't. :(
    Maar heeel veeel succes hoor. Je kan het! Ik zou graag een paar van je upcoming shoots in the future willen zien!
    Jade xo

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!