Mushu, het kleine mormel

Zoals u in een vorige post reeds kon lezen, is er weer leven in de brouwerij ten huize Bij gebrek aan beter. Via Kat Zoekt Thuis adopteerden het lief en ik een guitig klein katertje, dat we de naam Mushu gaven. En hij is zijn naam waardig, soms kan hij echt de draak uithangen! Hij is nu exact drie weken en één dag bij ons. Boy oh boy, soms moeten we moeite doen om niet weg te smelten. (Andere momenten vloeken we binnensmonds omdat we weer een kras bij hebben op arm/been.) Maar 't is een schatje, en ik zou hem nu al niet meer kunnen missen.

Een hoog crazy-cat-lady-gehalte heeft deze post dus wel, maar wie kan een adorabele kitten nu weerstaan?

Wat ruist daar door het struikgewas?






Mushu is een durfal en een beetje een terrorist tegenover de kattin des huizes. Alles moet hij gezien hebben, overal moet hij bij zijn. Alles wordt besnuffeld, aangeraakt, en van alles wil hij wel eens proeven. Hij wijkt geen seconde van mijn zijde en als hij moe gespeeld is, komt hij gewoon bovenop me liggen (liefst met zijn poep in mijn gezicht natuurlijk!). Dan begint hij luid ronkend te sabbelen aan mijn kleren. (Een minder aangename gewoonte die ik hem probeer af te leren.) Soms een klein mormeltje dus, een echte deugniet. Maar kittens kunnen toch ook zoooo lief en schattig zijn. Kijk dat kopje?!














Wat een schoon ventje.


En om af te sluiten, nog een GIFke. Want u bent het waard.


Hasta la vista, babies!

14 reacties

  1. Suuuper leuke post Elisse! Zo lief al die foto's. Mooi zijn ze.
    Wat een snoepje! Echt een lief koppie heeft Mushu.
    En leuk dat hij zo nieuwsgierig is :) en niet van jouw zijde wijkt, haha. Lief.
    Dat sabbelen doet de kat van m'n ouders ook, bij m'n zusje. Vindt ze super schattig. Ook als ze gaat slapen ligt de kat op haar buik en blijft ze sabbelen, haha.
    Geniet ervan!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Awww, schattig!
    Kasper heeft hier de gewoonte van al spinnend in mijn oksel te verdwijnen, en dan met zijn pootjes te 'masseren'. Raar beestje :-)

    ReplyDelete
  3. Mah, zo'n schatje! Soms zou ik graag opnieuw een kitten in huis hebben, maar we hebben al twee katten. Ik hoop dat zij nog lang bij ons kunnen zijn.

    ReplyDelete
  4. Ooooooh wat een schatje!!! <3 *smelt*

    ReplyDelete
  5. OH MY I CANNOT HANDLE THE CUTENESS. Hoe lieeeeeef! Ik ben opgegroeid in een familie waar iedereen een hond heeft en katten en ik dat gaat dus niet al te best samen. Ik weet écht niet wat ik met die dieren aan moet, haha. En ze weten het precies ook, want ze komen nooit bij me in de buurt. Mushu ziet er zo schattig uit. Hopelijk leert hij zijn kuren nog wel een beetje af ;) xo

    ReplyDelete
  6. Oh wat een schat! Mooie foto's maak jij, ik ben jaloers op uw camera + skills!

    ReplyDelete
  7. Wat een poepke! En fantastische foto's! <3

    ReplyDelete
  8. Oh, wat een lieverd, die Mushu! Ik ben alvast fan! <3

    ReplyDelete
  9. Organiseren we binnenkort een play date met Mushu, Cera en Maya? :-D Overdosis deugnieterij verzekerd!

    ReplyDelete
  10. Maar zo een schattig koppeke!
    Onze Yoko is nu twee jaar en die doet nu nog altijd zo zottekes. Momenteel ligt ze te slapen onder een deken, daar kruipt ze zelf onder, maar ze springt even vaak als een dolgedraaide kat door het huis, al jagend op een pluisje, een propje papier, haar eigen staart (!) of haar speelmuizeke. Dat zotte blijft dus nog wel even ;-)

    ReplyDelete
  11. De deugnieterij staat van zijn ogen af te lezen!

    ReplyDelete
  12. Wat een geweldig schattig katje :D Hihi

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!