Ijskastplezier dankzij Printic



Van de lieve Estelle die bij Printic werkt kreeg ik de kans om eens iets nieuws te proberen via de app. In het verleden maakte ik al gretig gebruik van de vierkante fotootjes die je kan laten afdrukken en zo in polaroidvorm in je brievenbus verschijnen. Supertof, en stond mooi op onze gele muur. Nu we verhuisd zijn verdwenen de foto's naar een fotoalbum. Voor onze witte muur zoeken we nog een eyecatcher, maar onze ijskast kon ook nog wel wat decoratie gebruiken. Ons Estelle stelde voor dat ik een paar magneten zou bestellen. En zo gezegd, zo gedaan.

Een klein eerbetoon aan Pixelino - nog steeds vermist - en een paar schone plaatjes om de liefde en de reizen in mijn leven te eren.



Laat me u ook iets vertellen over de app, mocht u hem nog niet kennen. De app is gratis te downloaden (voor iPhone en Android), je kiest het product dat je wil bestellen en dan kan het importeren (vanuit instagram, je Facebookpagina, je photostream) beginnen. Je voert je gegevens in, de betaling uit en het wordt zo naar je brievenbus verstuurd. Easy peasy lemonsqueezy!



Ik ben fan! De magneten hangen mooi aan onze ijskast te pronken, en stiekem ben ik al aan het denken aan een volgende bestelling (die poster lijkt me ook wel wat!) om ons huisje op te fleuren. Wat ik vooral fijn vind aan de service bij Printic is dat je op een heel laagdrempelige (en goedkope) manier foto's vanop je smartphone thuis kan krijgen. Ideaal, want mijn telefoon staat boordevol herinneringen, maar om eerlijk te zijn kijk ik er minder vaak naar terug dan ik zou willen. Nu borrelen alle herinneringen op telkens als ik de ijskast open doe. Win win!



Wat vindt u van Printic? Hebt u er ooit al iets besteld?

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Printic. Uiteraard ben ik in dit artikel volledig eerlijk en zou ik nooit over iets schrijven waarvan ik vind dat het niet bij mijn blog en lezerspubliek past.

CONVERSATION

8 reacties:

  1. Oh wat een leuk idee! Ik probeer mezelf als zo lang te overtuigen om iets met mijn foto's te doen, maar zo'n fotoalbums maken daar kom ik gewoon niet toe, dit lijkt me wel een leuk alternatief :)

    ReplyDelete
  2. Oh wat tof! Ik was laatst nog aan het denken dat ik eens iets moet doen met mijn Insta foto's. Ze staan wel online, maar ik zou ze graag 'tastbaar' hebben. Dit is een toffe oplossing zeg! Ik ga kijken naar hun app. Deze maand is mijn portemonnee niet zo blij, maar misschien de volgende maand :) X

    ReplyDelete
  3. Wauw wat tof! De foto's zijn ook echt superscherp en mooi!

    ReplyDelete
  4. Oh wat een schattige magneetjes! Heel leuk!

    ReplyDelete
  5. Wat leuk! Toevallig kan mijn koelkast wel wat vrolijkheid gebruiken.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top