De pauzeknop op augustus


Dag en bedankt hé, augustus! De zomer lijkt n écht voorbij, helaas. In augustus deed ik heel wat toffe dingen, tijd om die eens op een rijtje te zetten.

In augustus, …

» ging ik mee koken op kamp. Lotsa fun, lotsa cocktails, few pictures! Zoek mij op de linkse foto ;-)



» verjaarde er weer een heel lief vriendinnetje van me.

foto door Charlotte

» ging ik naar de opening van Primark in Gent en dronk daarna nog iets met een paar fijne medebloggers! & Vriendlief en ik proberen weer wat gezonder te eten (met veel slaatjes en kleurrijke borden).

foto door Ines



» trokken we nogmaals naar de Ikea om de bf zijn mancave/speelkamer wat aan te kleden. Elf jaar samen, maar nog altijd een relatietest, die winkel! & Zie ze daar liggen, zo lief!


» was er onze housewarming! Het werd een drukke, maar uiterst gezellige avond met fijne platen, pittige hapjes en aangenaam gezelschap. En zoals het zo'n avond betaamt, heb ik er geen enkel bewijs van. Oeps! Wel hield ik een dag later een uitgebreide selfiesessie met een van de kadootjes die we ontvingen: een sanseveria! & Lekker brunchen met Mama bij Charlie's. (Aanrader!)


» missen we onze liefste Pixel nog altijd, maar besloten we toch om een nieuwe speelkameraad voor Cera te adopteren. Hallo Mushu! De foto rechts maakte ik tijdens de eerste nacht dat hij bij ons was. We waren een beetje bang dat ze zouden vechten, omdat zijn aankomst onthaald werd op enorm veel geblaas. Nu is hij bijna twee weken bij ons, en elke dag gaat het een beetje beter. Mushu is een echte deugniet, een speelvogel, en hij laat Cera amper gerust. Gelukkig zijn wij er om hem af te leiden met veel speeltjes en aandacht. ;-)


» verwelkomden we twee baby'tjes in de familie: welkom Lukas en Maeko!


» bezocht ik samen met mijn ouders en zusje Pairi Daiza. Wat ik daar nu eigenlijk van vond kan u hier lezen. & Bram & Leen trouwden. Hieperdepiep!


» ging het liefje zijn kleerkast bijvullen. & Katten en hun eeuwige liefde voor dozen.


» knuffelde ik met poekie Mushu. & Ik verfde mijn haren in de kleur van mijn favoriete voetbalploeg en beleefde een geinig avondje uit (to say the least). Come on you reeeeeds!


» jogde ik erop los met mijn loopbuddies. & Ik verstuurde weer heel wat brieven. Zondag een nieuwe Snail Mail Sunday!


» vierde ik de laatste dag van de grote vakantie met mijn favoriete petekindjes, lekkere ijsjes en oldschool Polly Pocket!


» zag ik films, series en las ik boeken, behoorlijk wat zelfs.
movies & series
» 1 My Queen Karo - ★★★
» 2 One Day - ★★★★
» 3 What's Eating Gilbert Grape - ★★★★★
» 4 It's Such a Beautiful Day - ★★★
» 5 Mad Max Fury Road - ★★★
» 6 High Fidelity - ★★★★★

» 1 The Walking Dead S1 - ★★★★
» 2 The Walking Dead S2 - ★★★

books
» 1 The Trial - Franz Kafka - ★★
» 2 Drie Schimmen - Cyril Pedrosa - ★★★★★
» 3 Sophie's World - Jostein Gaarder - ★★★★
» 4 We Zijn Water - Carmien Michels - ★★★★
» 5 Let's Explore Diabetes with Owls - David Sedaris - ★★★★
» 6 Blankets - Craig Thompson - ★★★★★


Hopelijk was uw augustus even magisch en goedgevuld als de mijne. :)

p.s. Voor meer peeks uit mijn dagelijks leven, kan u me altijd volgen op instagram @bijgebrekaanbeter.

Geniet van uw dag! 

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Echt een leuk overzichtje Elisse! Wat heb je leuke dingen gedaan.
    En wat een leuk poezenshirt!
    Lief dat jullie Mushu hebben geadopteerd, al moet dat ook lastig voor jullie zijn geweest kan ik me zo voorstellen :(.
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Zot zeg, zo veel gedaan en toch ook zo veel gelezen en films gegeten. Wat is je geheim?! Het zag er een wreed toffe maand uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het geheim? Laat opblijven en weinig slaap 's nachts... Hihihi

      Delete
  3. Amai, inderdaad goedgevuld! Hopelijk wordt september minstens even fijn!

    ReplyDelete
  4. Amai, Augustus was goed gevuld bij u! :D
    Lunch bij Charlie's is trouwens ook erg lekker, 'k heb daar ooit eens een yummy quiche gegeten (en er is daar zo een leuk winkeltje naast).
    Mushu is trouwens een super naam voor een kat! Is het een verwijzing naar Mulan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmh, good to know! En jaaaaa Eline, dat klopt! Mushu kan soms ook een echt draakje zijn, 't is echt een deugniet! Fijn dat je de verwijzing hebt ;)

      Delete
  5. Wat een leuk overzicht! Veel gedaan, jij! Charlie's moet ik ook eens gaan testen.

    ReplyDelete
  6. amai, gij hebt niet stilgezeten. Dat ziet er een supertoffe maand uit met heel veel smeltmomenten van schattigheid ;)

    ReplyDelete
  7. Babytjes, katten, ahhh smelt smelt :D

    ReplyDelete
  8. Dieje Charlie's ga ik precies ook eens checken! 😄

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top