Augustusplannen en septemberdoelen

Een terugblik op de plannen voor augustus, en een kijkje naar die van september! Leest u mee?

1. vijf dagen mee op kamp als kookmem
2. een geslaagde housewarming geven
3. solliciteren gelijk zot
4. minstens 8x joggen (6x)

5. neuspiercing laten zetten (poging 384571)
6. drie kledingstukken maken/recykleren
7. de laatste hand leggen aan de decoratie in ons huisje
8. bloemen in huis halen

1. Dat was nu nog eens plezant sé! Lekker koken voor de ravotters met een cocktail in de hand, en zelf meedoen aan de vettigen dag.

2. Als de hele avond als een roes voorbij gaat en je de dag erna beseft dat je geen enkele foto gemaakt hebt, weet je dat het geslaagd was. Dank aan ieder die erbij was!

4. Ik was een beetje ziek na al die cocktails op kamp, dus ben twee weken niet gaan joggen. Nadien wel goed terug herpakt!




6. Dit is gelukt! Ik hermaakte twee shirts, twee hemden en een beha. Dat hield vooral in dat ik veel epauletten heb uitgehaald en knoopjes heb aangezet. Geen grote moeite, maar toch projecten die al lange tijd op zich lieten wachten.

7. & 8. Dat zagen jullie al een beetje in deze post. Er hangt nog altijd niks aan de muur, maar zoeken naar iets dat we allebei mooi vinden en waar we serieus wat geld zullen in steken vergt natuurlijk wat tijd. Dus dit is een work in progress. :)

En dan nu naar de plannen voor september!

1. minder snoepen
2. een beautypost online zwieren
3. solliciteren gelijk zot
4. minstens 8x joggen

5. neuspiercing laten zetten (poging 384572 ;) )
6. naar een festival
7. meedoen aan een loopwedstrijd
8. genieten van de nazomer/voorherfstdagen


Hebt u plannen gemaakt voor september?

17 reacties

  1. Leuke, haalbare lijst! Hopelijk vind je in september een leuke job!
    Hier zijn er voornemens om op te ruimen, net zoals in de vorige maanden. Verder ook nog een beetje prutsen aan de blog!

    ReplyDelete
  2. Super leuk Elisse! Goed gedaan ook :).
    Minder snoepen staat voor september ook op het lijstje, net zoals op tijd naar bed gaan. Op 1 september ben ik gestopt met suiker en ik merk nu al dat ik weer slanker ben! (was in de vakantie iets aangekomen, door snoep en chips en ijs, haha). Dus daar ben ik super blij mee en geen suiker eten blijf ik voorlopig nog wel doen, het voelt ook zo gezond en goed. Hoe doe jij dat, minder snoepen? En op tijd naar bed gaan moet ik ook echt beter doen.. tot nu toe kom ik m'n stagedagen goed door, maar het moet meer een ritme worden. Het is gewoon lastig dat Lucas er later in gaat en later weer uit. Ik kan niet zo goed in slaap komen als ik weet dat hij nog moet komen, best irritant eigenlijk ;).
    Fijne dag! Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ik ben nog steeds zoooo benieuwd hoe een neuspiercing gaat staan! :D ik denk heel goed bij jou!

      Delete
  3. Succes met je lijstje! Ik hoop dat je snel een toffe job vindt!

    ReplyDelete
  4. haha diene neuspiercing staat er idd al zo lang op, gewoon doen! Ik heb dat beslist op een week tijd zodat ik niet te veel stress had en jepla nu zit hij er al een jaar of 5 in! :D Ik wil ook supergraag meedoen aan een loopwedstrijd maar dan moet ik eerst mijn gat van uit de zetel halen en der ne keer voor gaan, We can do this!

    ReplyDelete
  5. Veel succes met je september-plannen!

    ReplyDelete
  6. Veel succes al met solliciteren! Ik vind dat wel een leuk proces alleszins. En gewoon doen, die neuspiercing! Staat u sowieso keigoed en het doet echt geen pijn (en ik kan het weten want ik heb ze al 4 keer laten zetten ondertussen haha).

    ReplyDelete
  7. Veel succes met solliciteren! Het belangrijkste dat ik onthouden heb uit mijn solliciteer periode is, heb plezier op het gesprek.Ik heb echt gesprekken gehad waar ik met de slappe lach buiten gekomen ben, en rara dat was dan ook de job die aangeboden kreeg ;) en ivm die neuspiercing. Ik wil dat ook van mijn 15 ofzo, oeps. Maar ik heb 1 snood plan dat ik in 2015/2016 wil uitvoeren waarvoor een neuspiercing een no-no is. Dus als na 2016 mijn plan niet geslaagd is, dan gaat er een gat in :)

    ReplyDelete
  8. Fingers crossed voor een leuke job. Naar wat ben je precies op zoek? Solliciteren staat hier ook op het programma, maar eerst dat portfolio samengesteld krijgen... Veel succes ook met het lopen, het minder snoepen en de piercing! :D

    ReplyDelete
  9. Het tofste aan uw lijsten is dat het vrij haalbare doelen zijn, dan kunt ge na een maand met een gerust hart terugkijken en hebt ge geen stress om uw doelen te halen. Veel plezier in september ;)

    ReplyDelete
  10. Hopelijk lukt het je deze maand wel om die neuspiercing te laten zetten haha! x

    ReplyDelete
  11. Een neuspiercing zou jou echt goed staan! En uit ervaring kan ik zeggen: de pijn en nazorg valt echt reuze mee. Het is voor mij al wel weer 5 jaar geleden dat ik 'm liet zetten, het was de minst pijnlijke piercing die ik al gehad heb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Schrik voor pijn heb ik niet hoor, 't is meer dat ik het nooit mocht van mijn mama en het er nu nog altijd niet van gekomen is. (En nee, nog altijd niet, maar deze week moet het ervan komen!)

      Delete
  12. Ja, doen die neuspiercing! Van al mijn piercings de leukste die ik heb :) (En ECHT niet pijnlijk!) xx

    ReplyDelete
  13. Leuke post ! Ik zou zeggen... well done for August and good luck for September !

    ReplyDelete
  14. Fijn dat je zoveel kon afvinken. Ik ben benieuwd naar de kledingstukken die je gerestyled hebt!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!