Vers online leesvoer!



Af en toe zit ik eens in zo'n zotte 'ik wil nieuwe blogs ontdekken en dan fangirlen gelijk een gekkin'-fase. Vorige week was 't weer van dat. En omdat ik u graag van 't zelfde laken een pak geef, presenteer ik u: een rondje nieuwe - voor mij of u althans - blogs. Want geef toe, wat is er plezanter dan wat blogjes lezen op een luie zondagmiddag?




Naomi is de vrolijkerd van Little Keys to Happiness. Ik vind haar er niet alleen heel lievig uitzien, haar lifeblog is ook nog eens gevuld met mooie plaatjes en een hoop fijns. De moeite om het online stekkie van deze zestienjarige eens te vereren met een bezoekje!

Ik ontdekte Daphnes blog I Live in the Trees dankzij haar hilarische post 'waarom in een winkel werken géén makkelijke baan is'. Ik vind het vooral leuk dat ze zo heerlijk down to earth overkomt.



Van Laura's blog ben ik al eeuwen fan, maar sinds ze een complete metamorfose is ondergaan ben ik een klein beetje geobsedeerd. Endearment Endure is prachtig vormgegeven, en elke post is tot in de puntjes verzorgd. Ik vind vooral de Sundaze (of was het nu Mondaze, of Tuesdaze?) artikels de moeite, zo leer ik altijd nieuwe, interessante muziek kennen.

Fleur schrijft op Miss Joesten over zowat alles, en haar blogposts lezen zo lekker weg. Heerlijk, als iemand je zo mee in zijn wereld kan sleuren. Bovendien zag ik in de eerste post die ik van Fleur las iets over Harry Potter, dan kan ik niet anders dan haar blog graag lezen.

Kent u nog fijne blogs? Ik ben benieuwd!

CONVERSATION

7 reacties:

  1. Ik heb Miss Joesten ook pas ontdekt, haar schrijfstijl is echt heerlijk!

    ReplyDelete
  2. Ma gij! Zo lief! (En heel vreemd om uw eigen hoofd plots op een andere plaats tegen te komen, haha :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, ja dat kan ik wel geloven!

      Delete
  3. Leuk Elisse! Ik ga ze allemaal bekijken!
    Jade xo

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. En ik heb e vandaag allemaal uitgebreid bekeken :)
      mag je vaker doen, mooie blogs delen!
      Liefs

      Delete
  5. Dit is zo onwijs lief! Het stukje wat je over me geschreven hebt is echt heel leuk, (dit is zo onwerkelijk, haha) en ik moest je wel even een follow geven aangezien je blog ook top uitziet en lekker leest, hihi

    Liefs,

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top