Mei, juni en juli in foto's


Omdat foto-overzichtjes zo plezant zijn.


Half mei...

» kwam ik weer terug uit de Filipijnen en speelde ik make up model voor een vriendin. & Ik trok mijn loopschoenen weer aan.


» maakte ik een sfeerreportage op Barrio Cantina. Mijn allerliefste zusje vergezelde me. & Poesje Cera voelde zich al helemaal in haar sas in ons nieuwe stekkie!


» kon ik eindelijk weer spelen met schmink! (In de Filipijnen smolt het van mijn gezicht.) & We maakten een persoonlijke sticker voor de deurbel. Little did we know dat Pixel enkele dagen later spoorloos zou verdwijnen. (Nee, hij is nog altijd op de dool...)


In juni...

» vierde ik mijn laatste weken op school met lekkere cocktails in den hof. & studeerde ik af als journalist!




In juli...

» besloot ik volop te genieten van mijn laatste grote zomervakantie ooit. Chanceke dat het weer mee zat! Mijn petekindje groeit als kool. & Ik herontdekte kleuren.


» at ik drie keer sushi. Telkens ergens anders, elke keer even lekker! Mmmh.


» werkte ik tien dagen met de nachtshift op de Gentse Feesten samen met mijn suske. Dikke pret, maar ook afzien! Gelukkig levert tien dagen in Gent wonen wel een paar mooie plaatjes op ;-)








Hoe was uw zomer tot hiertoe? Tot de volgende!

CONVERSATION

5 reacties:

  1. Ziet er geweldig leuk uit allemaal! En ik herken daar precies iemand op uw Gentse Feesten foto's!
    Had ik het wat eerder geweten dat jullie daar alletwee stond, ik was een achter een braadworst gekomen. :)

    'k Ben niet zo tevreden over mijn vakantie tot nu toe. Ik zou al heel veel schoolwerk moeten verzet hebben, zodat ik echt van mijn vakantie zou kunnen genieten, maar 't gaat gewoon niet. 't Zal doorbijten worden en hopen dat ik mij in augustus meer amuseer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komaan he Eline, nog efkes bikkelen en doorbijten!! Haha en ja, wij hebben daar tien dagen samen afgezien met de zusjes ;-)

      Delete
  2. Mooi!
    oh zeg zo jammer van Pixel, komaan vriend. Keer naar huis :(
    En wat zie je er goed uit Elisse. Je straalt helemaal :)

    ReplyDelete
  3. Mooi Elis!
    Tof hoor, dat je op de Gentse Feesten ging werken :) en je plaatjes zijn ook mooi!
    En die sushiboot, woooaaaa! Heerlijk haha.
    Liefs

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top