Hometour, deel één


Iets langer dan drie maanden wonen we nu in ons eigen huisje met tuin. Hiphoi! Ik moet roeien met de riemen die ik heb, het is een ouderwets huisje met houten plafonds, weinig lichtinval en lelijke gouden radiators, maar het heeft mijn hart al gestolen omdat het zo ruim en zo fijn is.

Kijkt u even mee naar ons nieuwe stekkie? (Als achtergrondmuziekje raad ik u deze plaat van The Weeknd aan, die staat hier al enkele weken non-stop op repeat!)





Een nieuwe plantenvriend, de Sanseveria, gekregen op onze housewarming. Hij staat tussen souvenirtjes van reizen.


Een nieuwe krabpaal. De oude, het retro exemplaar, was volledig vernield door Pixel en Cera. :)


Retro tegeltjes in de keuken.


Een voetenmatje uit de Filipijnen, gemaakt van stofoverschotten.


Een vetplantje (en een lege fles cava op de achtergrond, betrapt!)




Onze ijskast vol toffe magneten en mooie herinneringen.


SINGERS NAAIMASJIEN IS DE BESTE


Inspiratie in mijn knutselkamer.


Een nieuwe catbuddy! Dit is Mushu. We hebben hem maandagavond geadopteerd, hij moet dus nog wat wennen. - En Cera ook, voorlopig is het nog blazen en grommen, maar ze is alleszins gestopt met het klaaglijk onophoudelijk miauwen. Komt goed!



Binnenkort ben ik er weer met een wat breder zicht op ons interieur, maar de sfeerimpressie heeft u toch al gehad ;)

13 reacties

  1. Ziet er een gezellig stekje uit! Ik kreeg van m'n mama ook een sanseveria, super planten!
    Hopelijk went Mushu snel!

    ReplyDelete
  2. Dat ziet er tof uit :D En wat is je nieuwe huisgenoot schattigggg :3 En the weeknd <3 <3 Da nummer staat ook zot veel op hierzo :D

    ReplyDelete
  3. Dat ziet er al gezellig uit! Nog geen nieuws van Pixel?

    ReplyDelete
  4. Inderdaad een goed liedje!
    En oooooh, poezen!

    ReplyDelete
  5. Oh maar zeg, dat ziet er wel fijn uit! En dat voetenmatje en dat zeeppompje, leeeeuuuuk!
    (ik heb nog even gewacht om op publish te duwen tot het liedje uit was, zo'n zalig liedje inderdaad!)

    ReplyDelete
  6. Ziet er al leuk uit! Dat filipijns kleedje is echt superleuk en vrolijk, zoiets wil ik ook! En ohh, Mushu ziet er alvast een schatje uit.

    ReplyDelete
  7. Wat ziet dit er leuk en gezellig uit! X

    ReplyDelete
  8. Ziet er gezellig uit! Die krabpaal is echt zalig trouwens.

    Je leert op een duur wel over de lelijke dingen heen kijken en enkel de mooie stukken zien. Ik woon ondertussen ook al vier jaar in een huis met een afschuwelijke vloer in de badkamer (excuus voor een vrolijke badmat) en muren waar ze lekker veel textuur in de plakkerij gestoken hebben (why?) en soms erger ik mij daar kapot aan, maar dat zijn uiteindelijk niet de dingen die uw huis thuis maken. :)

    ReplyDelete
  9. Super leuk om te zien Elisse :) alles ziet er mooi uit!
    Hopelijk kan ik binnenkort ook zo'n blogberichtje doen ;) wij zijn nu flink bezig met de kamers te veranderen, schilderen, nieuwe meubels erin zetten en dergelijke :) maar ons kennende wordt het een meeega lang project haha.
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misschien is een goeie krabpaal voor Guusje trouwens ook ideaal! Nu gebruikt ze de bank... die er dus ook echt niet meer uit ziet ;) er staat een minikrabpaaltje in de gang, maar die is al helemaal gesloopt. Tijd voor een nieuwe denk ik! Het is bijna dierendag :D haha.
      En één van onze nieuwe meubels zou jij ook wel tof vinden, het is namelijk een kastje met erin een Singer! Die kun je omhoog klappen en dan kan je eraan werken, terwijl ik er nu niet aan kan afzien dat er een Singer in zit. Echt heel mooi issie! Er komt vast ooit wel een fotootje van op m'n blog ;).
      Nogmaals liefs hihi

      Delete
  10. Wat ziet dat er leuk uit! Ik wil ook een sanseveria, alleen maar vanwege die geweldige naam <3 Haha!

    ReplyDelete
  11. Het straalt de warmte uit van een thuis. Dat is gewoon belangrijk.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!