Snail mail Sunday vanonder het stof gehaald


Wauw, mijn laatste snailmail post dateert van januari! Da's een hele poos geleden, maar dat betekende niet dat ik geen brieven meer geschreven of aangekregen heb. Integendeel!


Ik stuurde een briefje naar Mary in de Verenigde Staten met de schattigste berenpost-its ooit, die ik vond in de Filipijnen, en een paar van mijn favoriete washi tapes.




Fab in Italië kreeg ook een lange brief, post-its en een paar van mijn favoriete washi tapes. Sinds ik las op haar blog dat ze de laatste tijd weer heel wat boeken verslindt, maakte ik ook een stoffen boekenlegger voor haar.




In november stuurde ik nog een briefje naar Katrina in de Filipijnen, waarin ik haar vertelde over mijn aankomende stage in Manila en het feit dat ik eigenlijk nog van niks wist!




Van Saar kreeg ik een pretpakket omdat ik afgestudeerd ben. Hieperdepiep!







En heel heel heel lang geleden, toen de dieren nog konden spreken en ik mijn vierentwintigste verjaardag vierde, kreeg ik ook heel leuke post van jullie, lieve mensen! Hieronder volgt een kleine greep uit wat ik mocht ontvangen. Dank dank dank!







Geniet van uw zondag, en tot de volgende!

CONVERSATION

7 reacties:

  1. Leuk die snailmail-posts :) én mijn kaartje staat er ook bij :) :)

    ReplyDelete
  2. Hoe leuk! Binnenkort doe ik mijn eerste snailmail ever. Best wel spannend vind ik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh, zeker spannend! Lezen we er iets over op je blog? :)

      Delete
  3. I love the package that came from Saar! Really nice!
    It's so fun to receive mail!!!

    ReplyDelete
  4. Hier idem. Lang niet meer over geschreven op de blog maar snailmailen kan ik niet laten. Toffe post!

    ReplyDelete
  5. Een Fanny&Laura kaartje in het wild! Altijd leuk om die te zien. :D

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dit! Ziet er allemaal zo vrolijk uit!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top