Plannen voor augustus


Bijna augustus. Ik ben volop van mijn laatste zomer als student aan het genieten. Hier een kort lijstje met dingen die ik nog wil doen voor mijn grotemensenleven begint.


1. vijf dagen mee op kamp als kookmem
2. een geslaagde housewarming geven
3. solliciteren gelijk zot
4. minstens 8x joggen

5. neuspiercing laten zetten (poging 384571)
6. drie kledingstukken maken/recykleren
7. de laatste hand leggen aan de decoratie in ons huisje
8. bloemen in huis halen



Tot zondag voor een ouwe getrouwe snail mail Sunday!

Hebt u al plannen voor augustus gemaakt?

CONVERSATION

7 reacties:

  1. Succes met je lijstje! Die neuspiercing gaat al even mee, he, waarom is de stap eigenlijk nog niet gezet? Want je wil het toch al lang (en nog steeds). Of is het er gewoon nog niet van gekomen?

    ReplyDelete
  2. Waarom lukt die piercing niet? Ga een dagje naar Amsterdam en het is zo gepiept

    ReplyDelete
  3. Augustus is verlof.... Uitblazen...blokjes plaatsen voor Gaëtan

    ReplyDelete
  4. Klinkt super fijn!
    Ik vind het zo leuk dat je een neuspiercing wil. Ik heb de mijne na een jaar niet gedragen te hebben een paar weken terug doorgeprikt en ik ben er weer heel blij mee! Je wil een ringetje, toch? Super leuk. Ik hoop dat je het snel gaat doen!
    Mijn plannen zijn een beetje werken, van de paar zonnestralen genieten en uitkijken naar een paar dagen Lille met Luc (en daar natuurlijk ook van genieten! Als zijn de weersvoorspellingen zo slecht, mweehhh) en ik moet nog een tentamen maken eind augustus. Ik wil ook nog veel (nieuwe) koffietentjes bezoeken in Rotterdam met Luc en met vriendinnetjes!
    Liefs
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Leuk lijstje, klinkt als de ideale afsluiter van het studentenleven. :)
    Ik moet nog wat werken aan mijn bachelorproef (huisstijl voor een vzw) en einde augustus moet ik die presenteren. Intussen moet ik in gang schieten en wil ik zoveel mogelijk boeken lezen en opnieuw dingen beginnen maken. :)

    ReplyDelete
  6. mijn hoofdplan= plannen voor september en oktober. Trek 2 maanden de bossen in als voorbereiding voor men master :-)
    Enne, laat dat grotemensenleven maar rustig gaarkoken, tijd genoeg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, spannend! Veel succes, en plezier!

      Delete

Yay! Comments make my day!

Back
to top