Bij Gebrek Aan Beter op congé

U merkte het al, lieve lezer, 't bleef hier een tijdlang akelig stil. U weet wel hoe dat gaat. Het leven stond een beetje in de weg. Ik was druk met afstuderen, mijn draai opnieuw een beetje vinden in België, verhuizen, enzoverder enzovoorts.

Onze kat, Pixel, is ondertussen al een dikke drie weken vermist. Hij kwam op een nacht niet meer thuis en sindsdien hebben we geen spoor meer van hem. We geven de moed niet op en blijven naar 'm zoeken, maar ochot, we missen hem heel erg!



Ik besloot om even een kleine blogpauze in te lassen. Ik moet naarstig op jobhunt, en wil even achter de schermen kunnen verderwerken aan Bij Gebrek Aan Beter. Ik kom dus terug, binnen een paar weken ofzo! U ziet me vanzelf wel weer verschijnen.

Adiós amigos, tot dan!

Liefs, Elisse

CONVERSATION

11 reacties:

  1. Ach meisje toch, wat sneu dat jullie lieve Pixel zoek is. Ik hoop dat hij honger krijgt en snel de weg naar huis kan vinden :(
    Doe het rustig aan, stap voor stap, een ding tegelijk. Alles komt weer goed, dat beloof ik je.
    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Maar als hij terug is zeker iets laten weten. Ik heb afgelopen weekend nog eens naar de site van de vermiste poezen gekeken. Ik blijf zo hard duimen.

    ReplyDelete
  3. Ik lees dat je verhuisd bent, misschien is je kat teruggelopen naar je oude huis?

    ReplyDelete
  4. Hopelijk vinden jullie Pixel terug!

    ReplyDelete
  5. Ah wat naar van Pixel! Ik hoop dat ze snel terugkomt. Neem je tijd, wij wachten :) X

    ReplyDelete
  6. Ooh wat naar, ik hoop dat jullie Pixel snel weer bij jullie hebben. Succes met je jobhunt, er komt wel weer wat, en wij zien vanzelf wanneer je er weer bent :)

    ReplyDelete
  7. Oh, zo jammer van jullie katje. Hopelijk komt hij alsnog terecht! En neem je tijd maar hoor, lieve Elisse. Da's wel verdiend na (en tijdens) zo'n intense periode. xx

    ReplyDelete
  8. Hoop dat Pixel snel terecht komt! Succes met de jobhunt en alle andere dingen!

    ReplyDelete
  9. Hopelijk is de poes gewoon even op verlof. Succes met het jobhunten enzo.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top