Emmerlijst voor mei


Mijn Winter bucket list liep een beetje in het honderd met mijn stage in de Filipijnen (die er opeens wel heel snel aan kwam), en het is al bijna zomer ondertussen, dus ik ga voor een lijstje met dingen die ik wil doen in mei!


1. buy flowers and plants for the new place
2. work out!
3. work on my thesis
4. declutter
5. go on a picnic



6. visit a flea market
7. enjoy my last week in the Philippines!
8. get my nose pierced
9. make our new home more homey
10. go out for dinner with the bf



Hebt u leuke plannen voor mei?

Tot snel!

6 reacties

  1. Het is maar goed dat mei een lange maand is! :) Alweer je laatste week in de Filipijnen? Wat gaat het snel, geniet ervan!

    ReplyDelete
  2. Goede plannen! Tof een neuspiercing :) Ik ga in mei in ieder geval twee d.i.y projecten doen. X

    ReplyDelete
  3. Wat een fijne lijst! Veel succes met alles!

    ReplyDelete
  4. Haha, declutter en visit a flea market, succes!! Ik ben natuurlijk vreselijk ouderwets als ik zeg dat ik een neuspiercing niets vind, maar ik vind het echt niets en heel eerlijk gezegd zonde van je prachtige gezicht. Maar ja, het is jouw neus en gezicht ;) Mijn plannen, in ieder geval twee weekenden van 5 dagen maken en dan lekker de hort op!

    ReplyDelete
  5. Jeeej, vet leuk!
    Veel plezier met het lijstje :). Ik ben nu al super benieuwd naar je neuspiercing, super leuk!
    Mijn plannen zijn vooral veel sporten en genieten van de zon (mits die zich lekker vaak laat zien!) en meer met vriendinnen afspreken!
    Liefs liefs liefs

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!