Tutorial: oude horloge wordt hippe ketting

Friday, April 17, 2015 , 4 Comments

De oorspronkelijke bedoeling van dit filmpje was een stappenplan voor deze radarketting te maken (door Inna), maar helaas bleek mijn horloge (afkomstig van Ebay uit het verre China) enkel over plastieken rommel aan de binnenkant te beschikken. Ik moest dus snelsnel met een ander plan op de proppen komen. En ik ben eigenlijk énorm blij met het resultaat!

Met dank aan mijn zusje voor de beelden en het helpen bij de montage van de video.

Wat vindt u? Ziet het er tof uit?

Als ge nog ergens een horloge hebt liggen die ge eigenlijk niet meer zo schoon vindt, die het niet meer doet of die te snel/te traag tikt: opsparen voor leuke projectjes zoals deze! En laat u het mij weten als u deze tutorial zelf ook eens uitprobeert? Vind ik leuk!

Tot snel!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer