Tutorial: de omkeerbare totebag

Dag vrienden! Vandaag deel ik graag deze mega gemakkelijke tutorial met jullie: deze omkeerbare zakjes zijn ideaal om te gebruiken als totebag om mee te nemen naar de les, je lunchpakket in te stoppen of te gebruiken als kadoverpakking voor een vriendinnetje! (niet om dat vriendinnetje in te pakken, wél iets dat je aan haar gaat geven natuurlijk! ;-) )


Met dank aan mijn zusje Jolien Lenaars voor het maken van de beelden en de hulp bij de montage!

De afmetingen en tutorial haalde ik van de blog van Skip To My Lou! Merci dus ook aan u, Cindy!

En, wat vindt ge ervan? Klink ik al iets meer op mijn gemak? (Ik blijf het toch een beetje raar vinden, hihi!) Als ge u zelf ook aan het maken van een omkeerbaar zakske maakt, let me know! Ben benieuwd of deze tutorial duidelijk is! :-)

Tot snel!

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Wat een zalige tutorials! Go-go-go Elise! Zo leuk dat je ook filmpjes maakt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joepie Lieke, vind ik supertof om te horen!

      Delete
  2. Je klinkt goed en zelfzeker hoor. En heel leuk gemaakt. Ik ga dat ook is proberen!

    ReplyDelete
  3. Ooh wat is deze leuk! Bedankt voor de tutorial :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top