5 aprilse grillen op rij

Mijn blog bestaat vijf jaar! Crazy! Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn om in mijn archief te graven, vandaar vandaag vijf blogposts from ma past! Enjoy!

In april 2010 kocht ik dit mooie tweedehands kleedje. Lang mijn favoriet geweest, nu puilt de boezem (en dat niet alleen) er helaas uit.


In April 2011 maakte ik een sloppelpopje voor één van jullie! Fijn om te maken, en ik vind haar nog altijd heel schattig.




Mijn ouwe getrouwe Voigtländer komt uit het jaar des heeren 1970, maar ik vond hem pas in de kringloopwinkel in april 2012. Zo'n schoon machien, maar ik moet tot mijn schaamte bekennen dat er nog altijd hetzelfde filmrolletje in zit als toen.. Dringend tijd om eens te bekijken wat er op staat, me dunkt!



Ik maakte duizend omkeerbare zakskes en was zeer trots op mijn vlijtige naaikunsten in april 2013.



En vorig jaar startte ik op 1 april 2014 mijn tweede Project 365, waarbij ik elke dag een foto maak van mijn leventje. Ik startte het project met dit zelfportret.



En jij, wat deed jij 5 jaar geleden in april?

Talk to you soon!

19 reacties

  1. Leuk, zo'n overzicht. Proficiat met je blogverjaardag!

    ReplyDelete
  2. Rond die tijd was ik geloof ik ergens aan het vieren dat ik EINDELIJK eens een keer het eerste jaar van een studie (poging 4 ondertussen) zou gaan volmaken! XD

    ReplyDelete
  3. Verjaren , zoals elk jaar :)

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Mooie mijlpaal :)

    ReplyDelete
  5. happy blogiversaryy!!!! The last picture is just moooooiiii!!
    Jade x

    ReplyDelete
  6. is dat al 4 jaar geleden?? sloppel zit hier nog steeds schattig te wezen ;)
    nog eens merci, enneeuuuh, proficiat hé!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joepieeee, 'het' leeft nog, haha!

      Delete
  7. Je hebt veel weg van Bjork! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waw Malu, dat vind ik een compliment (maar misschien lijkt het enkel zo in deze foto's, want ik vind dat zelf absoluut niet, en het is de eerste keer dat ik dat hoor, haha), lief! Dankje!

      Delete
  8. Replies
    1. Ja hé... Helaas. Misschien kan ik het wel recykleren, want ik kan er echt geen afstand van doen.

      Delete
  9. Wat een ontzettend leuk bericht Elisse! Ik volg je natuurlijk nog geen vijf jaar (maar op zich wel al een hele tijd, als ik er zo over nadenk) en daarom is dit zo leuk om te zien. Wat ben je toch een mooi meisje ook, zo'n leuke foto die eerste foto! En dat jurkje is heel lief, jammer dattie niet meer past (de boezem is bij mij inderdaad ook het eerste dat niet meer past in kleding, haha!)
    En ah wat spannend, wat er nu nog op het rolletje staat. Uit 2012! Wauw! Ik zou 'm lekker vol gaan schieten inderdaad, en 'm dan snel naar de Hema brengen om te laten ontwikkelen :) (de Hema zit ook wel in België toch?)
    Echt een goed idee, zo'n blogbericht :) misschien, over een paar jaartjes, moet ik dat ook eens doen! Hoe heb je eigenlijk uitgezocht welke berichten je wilde plaatsen, of wist je het gelijk?

    Hmm.. Vijf jaar geleden in april. 2010 was het jaar waarin ik mijn eindexamen had van de havo, dus ik zal daar wel mee bezig zijn geweest! Ik was niet onwijs gemotiveerd, haha, dus ik denk dat ik in april 2010 vooral geen zin meer had in school en vooral zo snel mogelijk klaar wilde zijn ;).

    Veel liefs (en ik moet echt snel de tijd nemen om je blogberichten over de Filipijnen te lezen, ik ben zo benieuwd!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hoor, wij hebben een Hema! Staat op mijn to-dolijstje als ik weer terugben. Ik heb al mijn posts uit de voorbije jaren van april teruggelezen, en toen de keuze gemaakt. Heel tof ook om zo de evolutie te zien in blogberichtjes die je plaatst! Dus zeker een aanrader -als je een melancholisch moment hebt.

      Delete
  10. Volgens mij was ik net gestart met bloggen bij web-log.. nu geheel verdwenen, dankzij een mislukte migratie, beetje jammer. In 2011 begon ik overnieuw bij blogspot. Leuk overzicht van jouw 5 jaar blog, en proficiat natuurlijk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw, da's inderdaad heel jammer!

      Delete
  11. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik vind dat jurkje op de eerste foto prachtig! Jammer dat hij je niet meer past! Ik geloof dat ik 5 jaar geleden in april heel druk aan het studeren was voor mijn examens, wat is dat alweer lang geleden!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!