Tutorial: de upcycled uilenbroche

Kijk, Elisseke in bewegend beeld! Ik leg u graag uit hoe ge zelf zo'n schattig uilenbrocheke (als gedemonstreerd hier) kunt maken. RecyKleer gerust vrolijk mee!


Met dank aan mijn zusje Jolien Lenaars voor de beelden (en het monteren van de video)!




p.s. Yep, ik weet dat het filmpje niet van denderende kwaliteit is (als in: veel schaduw op rare plaatsen waardoor niet alle stappen er even duidelijk uit zien) maar ik ben een beginner wanneer het om video's maken gaat. Beterschap in de toekomst, ik beloof het u! :)

p.p.s. Laat u mij iets weten als ge u zelf ook aan een uilenbrocheke waagt?! Ik ben benieuwd!

Tot snel!

12 reacties

  1. Superleuk....kunnen we dat pinnen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu wel! Heb een fotootje toegevoegd aan de post :-) Succes!

      Delete
  2. Oh zo'n leuke uilenbroche! Wat ben jij handig en creatief! :)

    ReplyDelete
  3. Super tof Elisse! En dan gewoon alles: dat je een filmpje hebt gemaakt met je zusje, dat het er zo professioneel uit ziet en dat je zo'n leuke DIY hebt neergezet. Echt leuk! Je hebt zo'n lieve stem ;), het is gewoon fijn om naar te luisteren!
    En de beelden zijn ook echt mooi, knap gedaan Jolien! Ik vind het wel meevallen met de schaduwen enzo hoor, maar het filmpje zou wel iets lichter kunnen misschien, dan wordt alles wat duidelijker. En trouwens, ook fijn dat shot op het laatst in de spiegel :).
    Leuk! Ik kijk uit naar meer ;).
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joepie Sanne, zo lief!!! Merci :)

      Delete
  4. Zo'n leuk filmpje! Mooi in elkaar gestoken.

    ReplyDelete
  5. hihi, grappig om uw stem eens te horen. Ge verwacht u altijd aan iets anders :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé, dat vind ik ook altijd wanneer ik bloggers voor de eerste keer hoor! Hoe had je mijn stem verwacht Eva? :)

      Delete

Yay! Comments make my day!