Dag lieve lezers!

Vandaag (op dit ogenblik zit ik op het vliegtuig, woop woop!) vertrek ik voor 2 maanden naar het verre Azië (meer bepaald de Filipijnen) en zal het hier dus vermoedelijk wat stiller vallen. Ik heb geen flauw idee in hoeverre ik in staat ga zijn om jullie te updaten over mijn dagelijkse beslommeringen wanneer ik ginderachter zit.

English// view below
Ik heb wel minstens één post per week ingepland (hieperdepiep), die jullie hier elke vrijdag (sowieso) en dinsdag (soms) braaf komen lezen (ja toch?). Mit vielen dank aan het Blogboek van Kelly, dat ervoor zorgde dat ik opeens over een onuitputtelijke stroom aan inspiratie beschikte. Voor de rest hoop ik op wat verslagjes en af en toe een foto, maar ik durf niks beloven.

Alleszins: ik ga jullie missen!



English// Aaay mates! Today I'll be trading Antwerp for the hectic Manila for two months so it'll probably become a bit quieter here on the blog. I have no idea how much time I will have for updates on bij gebrek aan beter but I hope to at least share my thoughts every once in a while.

No need to shed those tears, however, because I have planned in a blogpost for every Friday that I'll be out of town. So stay tuned for that!

Talk to you soon!

Tot de volgende!

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Geniet ervan lieve Elisse, ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat!
    & tuurlijk lees ik braaf je blogberichten ;) (ik ben bijna klaar met het Blogboek, wat een geweldig ding zeg!)
    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Geniet er maar volop van! Ik blijf je blog in de gaten houden :) Tot snel! X

    ReplyDelete
  3. Ik wens je een supermooie trip toe. Heel veel plezier!

    ReplyDelete
  4. Ik dacht heel de tijd bij je foto. " Wat is dat toch in haar haar? " En toen had ik door dat het gewoon je blauwe lokken zijn. De foto heeft wat Harry Potterish. Veel plezier en geluk in Azië :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yep! Ik heb mijn haar nog snel opnieuw geverfd voor ik naar hier kwam, wil ook niet te veel opvallen als blank meisje ;-)

      Delete
  5. Heel veel plezier en succes daar in Azië!!!!

    ReplyDelete
  6. Oh, wat zwaai je lief! Heel veel plezier daarrr!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top