24 before 25: een lijstje

Tijd om mijn nieuw lijstje en mijn nieuwe voornemens te delen. 25 klinkt wel behoorlijk volwassen, vindt u niet? About time om nog eens werk te maken van die uitspattingskes, dus!

English// It's about time to share my goals for this new age in my life. Becoming 25 sounds real mature to me, don't you think? It's the best excuse to make those fun things happen!



Net als vorig jaar komt er een aparte pagina (hier bovenaan!) op mijn blog waarop ik bijhoud hoe ver ik sta met het lijstje. En binnen 5 maanden vindt u hier waarschijnlijk wel een tussentijdse update!

English// Just like last year there's a separate page dedicated to this list, which will be updated very regularly. (See above.) In about 5 months I'll put up an update in a separate blogpost!
Are you a huge fan of lists as well? I'm curious to know what things you want to do before you become ... (fill in your own age)!  

Bent u ook zo'n lijstjemeisje? Wat prijkt er allemaal op uw ... before ...-lijst?

Hou u goe! Tot snel!

p.s. I arrived in Manilla, the Philippines on March 8 and am slowly adjusting to life here. I'll keep you posted!

11 reacties

  1. Leuk lijstje! Pescotariër, wist niet dat er een woord voor was. :-) Ben het ook maar ben aan het twijfelen om ook naar volwaardige vegetariër te gaan. We'll see. :-)

    ReplyDelete
  2. Leuk lijstje! Die eerste puntjes zijn behoorlijk 'volwassen', ja. Allemaal leuke stappen! Succes ermee!

    ReplyDelete
  3. Oooooh 15 <3 <3 <3 can't wait!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, eerst nog wat sparen na mijn reisje! :)

      Delete
  4. Leuk lijstje! Veel succes ermee :)

    ReplyDelete
  5. Toffe lijst! Een paar heel serieuze dingen ook wel :-)
    Wel grappig dat "do something crazy with my hair" er op staat; ik heb nl. het gevoel dat je dat sowieso al best wel vaak doet (toch in vergelijking met mijn altijd-dezelfde-stijl-en-kleur kapsel ;-)
    Mijn 27 before 28 lijstje (en de updates) kan je hier lezen: http://lepetitrequin.blogspot.ch/search/label/27%20before%2028

    ReplyDelete
  6. Wat staan hier leuke dingen in! Ik ga in de toekomst ook eens zo'n lijstje opmaken, lijkt me tof om dan dingen te kunnen afvinken.

    ReplyDelete
  7. Nee, geen lijstjesmeisje zoals op deze manier (alleen van wat mij te doen staat). Maar ik raak wel geinspireerd!

    ReplyDelete
  8. Wat een mooi lijstje! Veel succes ermee! Komt vast helemaal goed! :)

    ReplyDelete
  9. wat een fijne lijst! van mijn 23 voor 24 is niks meer gekomen, maar over twee maandjes ben ik ook jarig en ga ik ook aan de slag met mijn 24 voor 25. ;)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  10. Did you know you can create short urls with Shortest and get cash from every visitor to your short urls.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!