PROJECT 365 #34 & #35


Tijd voor nog eens een updateje over mijn Project 365 (waarbij ik elke dag van het jaar een foto maak).


276.365 & 277.365
Rummikubben met bomma en zus. & Sushi avond en zielige poes. (spot CapriSun rechts op de foto met een pakje aan!)


278.365
Mijn mooie schooltas uit Marrakesh.


279.365
Luxeontbijt met deze twee lachebekjes.


280.365
Hallo frisgewassen koppie!


281.365
Kerstsokken mogen nog altijd, vind ik.


282.365 & 283.365
Bloggerseventje, leuk! & Fabavond met mijn lieve vriendinnen!

284.365
Cutiepie Cera.


285.365
Een zelfgemaakte kerstboomhanger van Fabrizia!


286.365
Wandelingetje in het pittoreske Deurne ;-)


287.365
Handyman Thomas.


288.365
Mooi zelfgemaakt boekje speciaal voor mijn notities!


289.365
Nude lippen.


Voilà, dat was het alweer! Ik loop weer een beetje achter, maar doe mijn best om het in te halen, hihi. 't Zit er al bijna op, ik ben al bijna aan foto 300! 't Gaat weer snel!

Tot snel!

12 reacties

  1. Haha kerstsokken blijven heel het jaar door leuk! :D

    ReplyDelete
  2. Heel schoon boekje! En die nude lippenstift staat u ook heel goed. Ik moet dat ook vaker doen, lippenstift dragen.

    ReplyDelete
  3. Wauw, vanwaar is je nude lippenstift? Heel mooi!

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's, ik vind die met je handdoek op je hoofd leuk. Nieuwe profielfoto?

    ReplyDelete
  5. Mooi Elisse!
    Nude lippen zijn echt mooi, zoals ik hier kan zien.
    En ik vind ook dat kerstsokken altijd mogen! Hihi
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Ah leuk! Ik heb dit ook gedaan, helaas niet helemaal afgemaakt op 4 maanden na. Wel mooi om de jouwe te zien!

    ReplyDelete
  7. Wat leuk dit :) en mooi die foto met die handdoek!

    ReplyDelete
  8. Wat ontzettend leuk en wat een mooie foto's!

    ReplyDelete
  9. The notebook with your monogram is so pretty *_*
    Also, thank you for including my crooked Xmas tree hehe <3

    ReplyDelete
  10. Ik wil ook een kat die CapriSun heet, gewoonweg geweldig :)

    ReplyDelete
  11. Die pootjes van Cera, zo schattig. Nude lips staan je heel mooi.

    ReplyDelete
  12. Ik zit ook hopelooooooos achter. Maarja, komt wel goed. En ik ben voor kerststokken! Van mij mag dat wel het hele jaar door.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!