Oproepje: verjaardagspost!

Hallo lieverds! Ik wijd hier nog even een apart postje aan omdat jullie weten hoe snailmailcuuuraaazy ik ben. Dus als je mij graag een kaartje wil sturen voor mijn furjaardag, please do!

English// view below

Op 12 februari word ik 24 (ieeeeehl, HALP.) en verjaardagskaartjes krijgen vind ik heel fijn! Als jij me graag eentje wil sturen, mag je een mailtje sturen naar bijgebrekaanbeter at hotmail dot com en dan laat ik mijn vriend (verrassingen zijn zoveel leuker!) antwoorden met ons adres. Net als vorig jaar zal ik ook nu weer een zelfgemaakt cadeautje terugsturen naar één onder jullie! Bedankt alvast! :)
English// I'm turning 24 on February 12 and just like last year I loooooove receiving birthday mail! If you want to send me a card, please send a mail to bijgebrekaanbeter at hotmail dot com and my boyfriend will send you a reply with our address. I'll reply to one of you with a little handmade present. Thank you in advance! :)


Back soon! Kusjes! 

5 reacties

  1. Als ik het nu niet zo druk had (met school, stage) had ik je graag een verjaardagskaart gestuurd! Ik hoop dat je veel mooie en leuke post krijgt!

    ReplyDelete
  2. Hi, ik ben ook snailmail-fanaat... Dus ik wil gerust een kaartje sturen maar het zal wel met enige vertraging zijn aangezien ik in Spanje woon :)

    ReplyDelete
  3. Ik wil alsnog en dolgraag een kaartje sturen ^__^
    Je hebt sowieso al leuke post binnen zo te zien!
    Xx

    ReplyDelete
  4. Gelukkige verjaardag! Ik was wat laat om je nog iets te sturen!

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd lieve Elisse! Ik hoop dat je een geweldige verjaardag hebt, met taart en cadeautjes en slingers en kusjes! En van alles ook het liefst heel veel 😉.
    Liefs!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!