BloggersGroupHug ♥ Mistake

Tuesday, February 24, 2015 5 Comments

Ik doe mee aan de Bloggers Group Hug die Jade heeft opgestart! Om meer te weten, stel ik voor dat je hier even verder gaat lezen. Het concept is dat Jade iedere week een woord opstuurt naar de deelnemers en dat wij een poging doen dat woord uit te leggen op onze manier. Ik doe niet elke week mee, maar over het woord van deze week kan ik mijn zegje wel doen.

English// version below

Vergissingen, we maken ze allemaal wel eens. Van sommige dingen die ik in het verleden heb gedaan heb ik spijt, en andere "vergissingen" zou ik zonder aarzeling opnieuw begaan. Ik wil niet door het leven gaan met spijt, sluimerend op de achtergrond in de krochten van mijn brein. Ik wil genieten van elk moment, en als ik eens iets doms of roekeloos doe, dan wil ik mij daar niet voor hoeven schamen. Het is toch mijn leven (het is uw leven!) dus leef ik het zoals ik het wil leven (leef zoals ge zelf wilt leven!). Daar hoef ik geen verantwoording voor af te leggen, toch?



English// I'm participating in this project called Bloggers Group Hug that Jade started. BloggersGroupHug stands for support, unity & similarity in the blogging world. The basic idea is that every week, we get sent a word and we have to describe that word in our own way. You can read all about it here. (Jade is much better in explaining her project!)

This week's word is mistake.

We all make mistakes from time to time. I regret some of the things I did in the past. Other mistakes I would make again without a doubt. I don't want to spend my live dealing with the word regret. I want to cherish and enjoy every moment. Whenever I do something silly or reckless, I don't want to be ashamed of that moment. After all, it's my life (you're living YOUR life!) so I should be able to live the way I want to live it (live your life the way you want!).

See you later, alligator!


Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer