PROJECT 365 #31, #32 & #33

Joehoe! Update van de laatste week van 2014 en de eersten van 2015. De volgende batch zal weer wat meer foto's bevatten die gemaakt zijn met mijn spiegelreflex, hiphoi.

255.365
familiekiekje!


256.365 & 257.365
eerste keer ooit dat ik zelf spruitjes heb klaargemaakt, echt zo'n typische oude Vlaemsche maaltijd! (allez, die vleesvervanger maakt het misschien iets minder traditioneel.) & ik vond een uilig stofje in de stoffenwinkel, maar nam het niet mee naar huis.



258.365 & 259.365
kerstinkoopjes doen (vinden we niet leuk). & feestpinguïns op mijn nagels!


260.365
ik had betere foto's van deze avond maar vond dat deze foto mijn familie perfect typeert. <3 br="">

261.365
pakjestijd en gezelligheid.


262.365 & 263.365
schone performance! & popcorn en zusjestijd.


264.365 & 265.365
de minion zwaait. & poesje pixel doet een dutje.


266.365
ik ga knallend het jaar uit, maar die foto's zijn niet allemaal voor publicatie vatbaar..


267.365
1 januari = katerdag, daarom toch nog even deze van de (awesome!) nacht ervoor.


268.365
werken bij clouseau. mooi lichtspektakel maakten de mannen ervan!


269.365
kerstdineetje met mijn allerliefste fabbies. mmmh, raclette <3


270.365
oldschool Droomtelefoon, wie kent dit nog?!


271.365
dikzak Pixel.


272.365
monteren voor een deadline, hup!

273.365
foto's maken van mijn mooie, zelfgemaakte uilentasje.


274.365 & 275.365
studeerheufdselfie. & powerfood. mmh, kokosnoot!


Tot later alligator!

7 reacties

  1. Droomtelefoon spel! Oh mijn God haha :P
    En ik vind je penguin nagellakjes super cute!
    Xx

    ReplyDelete
  2. Ohhhh, droomtelefoon... dat had een beste vriendin van mij, die nog drie zussen had en dus keiveel en keicool (en duur) speelgoed had, waarvan ik alleen van kon dromen :)
    Ik maakte deze week ook voor de eerste keer spruiten :) Het recept was niet zo geweldig, dus waren ze eerst niet doorbakken... oeps :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaah, te harde spruiten, kan niet lekker zijn! Ik geef eerlijk toe dat ik ze het lekkerst vind als ze helemaal platgekookt zijn, haha.

      Delete
  3. Haha dat familiekiekje is geweldig! :) en ik blijf je pinguïnnagels zo leuk vinden!

    ReplyDelete
  4. Super leuheuk!
    Haha, 'dikzak Pixel', hahaha.
    En die pinguinnagels, super tof! Bleven ze een beetje zitten?
    Ik had inderdaad ook laatst dat ik voor het eerst zelf spruitjes maakte! En toen at ik ze heel vaak, te vaak, en nu heb ik er geen zin meer in. Haha.
    En die foto van jou en je lief en je poezen is zo leeuuuuk :).
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ze bleven wel goed zitten eigenlijk, maar waren veel langer dan mijn echte nagels, dus braken ze wel redelijk snel. En toen ik ze probeerde van mijn nagels te krijgen, heb ik nog een paar weken rondgelopen met 'kapotte' nagels. Wel leuk dus voor een speciale gelegenheid, maar no way dat ik dit ooit elke dag zou kunnen dragen!

      Delete
  5. Wat een fijne familie. Amaai je nagels Elisse, super tof! :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!