PROJECT 365 #28, #29 & #30

Joehoe! Het liet wat op zich wachten, maar hier nog eens een overzichtje van de foto's die ik eind november en in december maakte voor mijn 365 project!

Ik stel voor dat u dit muziekje rustig op de achtergrond laat lopen. Geniet!
229.365
me and my bae.


230.365
radio maken met deze ladies.


231.365
poesje pixel krijgt weer te weinig aandacht.


232.365 & 233.365
wachten in Brussel. & brugje op.



234.365
de dag beginnen met een broodnodige koffie.


235.365
eindelijk nog eens quality time met mijn oude schoolmaatjes!


236.365
mooie herfst.


237.365
radio Ananas is voltallig!


238.365
Heet van de naald!


239.365
dit rolde vanonder de naaimachine de avond ervoor.


240.365
mijn eerste keer havermout, naar een recept van Sanne. Lekker!


241.365
een afgeladen vol Sportpaleis!


242.365
twee zwarte pieten en ne Sinterklaas, klaar om de kindjes op de chiro te gaan verrassen!


243.365
mijn twee kindjes poseren voor de foto.


244.365
po√ęzie in Mechelen.


245.365
aanwezig op de persopening van Primark Brussel! de Minionbroek rechtsonder zal je nog vaker zien passeren!


246.365
't zonnetje komt piepen.


247.365
met mooi gelakte nageltjes geopereerd worden (mijn wijsheidstanden gingen eruit!)


248.365
dikke kaakjesdag dus knuffelen met poes in bed.


249.365
ik heb de leukste vriendinnen!


250.365
straatpoes.


251.365
21bis 4 Ghana!


252.365
waakpoes.


253.365
ceci n'est pas une frite.


254.365
dansendansendansen bij Radio Modern in de Roma!


Tot snel poepies!

CONVERSATION

13 reacties:

  1. Wat een leuke foto's alweer! Ik hoop dat je snel beter was van je wijsheidstanden. Ik heb daar 'in den tijd' keihard van afgezien. En ik geloof trouwens dat ik een crush heb op je sneakers ;-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. 't zijn mijn loopschoenen eigenlijk, haha! Maar ze zitten zooooo comfortabel! Heb gelukkig niet veel afgezien, non-stop met een ijszak tegen mijn kaken gezeten en voldoende gespoeld enzo. Ik had er wat schrik voor in het begin, maar het viel allemaal keigoed mee!

      Delete
  2. Oh, Radio Modern! Leuk, ik doe sinds anderhalf jaar Lindy Hop :)
    Een week geleden was ik in Brussel, en er stond nog altijd een mega rij aan te schuiven aan de Primark. Maar, die van Eindhoven is toch drie dubbel zo groot :)

    ReplyDelete
  3. Oh wat een leuke foto's! Is de operatie aan je wijsheidstanden wat meegevallen? En wat een coole foto van in het sportpaleis, naar wie ben je gaan kijken? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, de operatie viel keigoed mee! Schrik gehad voor niks, eigenlijk. Ik werk in het Sportpaleis dus ga wel vaker naar de concerten kijken! Op deze foto zag ik Lenny Kravitz! (Awesome!)

      Delete
  4. Leuke foto's! Ik veronderstel dat het zeker niet de laatste keer havermout gaat zijn. Ik ben er echt verzot op. Pixel is echt zo'n leuke naam. Btw, hoe is het gegaan met je wijsheidstanden ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goeeeeed! Bijna geen last van gehad :) Bedankt voor het vragen!

      Delete
  5. Heuse en fijne up-date! Wat heb je leuke dingen gedaan. Mooie loopschoenen ook, ik heb dezelfde!

    ReplyDelete
  6. Super leuk Elisse!
    Echt zo leuk dat je dit project blijft doen. Je bent er al bijna!
    Dat etuitje met die flamingo's is zo mooi, en zelf gemaakt?! Wauw!
    En wat lief en leuk, een fotootje van je havermout naar een recept van mij, hihihihihi.
    Liefs!

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's Elisse! Love the photo of your two cats <3
    Jade x

    ReplyDelete
  8. Superschattig dat je ook twee zwart-wit-katjes hebt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kheb er maar eentje hoor, Pixel. De andere is een echt dametje, een lapjeskat (allez, vlekjeskat eigenlijk).

      Delete

Yay! Comments make my day!

Back
to top