Farewell Autumn! (Bucket list wrap-up)

Koning Winter is eindelijk in het land! Een paar dagen na kerst overviel hij ons door het land weer helemaal op zijn kop te zetten (en mijn stalen ros en mezelf nogal wat hartkloppingen te bezorgen) dus het wordt nu echt wel tijd om een laatste keer terug te blikken op mijn herfstlijstje! (Ik kan u al verklappen dat ik bitter weinig verwezenlijkt heb!)


1. have some me-time
2. make something for myself
3. make a scarf
4. try out 3 pins (3/3)
5. do something that is totally out of my comfort zone
6. have a fun day out with the bf and our godchildren
7. watch 5 new (to me) movies (5/5)



8. complete 5 more things of my Summer bucket list (3/5)
9. take an outdoor nature walk - in general: be outdoors more often
10. release a floating lantern and make a wish
11. go swimming at least once a month (1/3)
12. sleep in a tent
13. get my favorite boots resoled
14. get some new warm winter slippers


(Even een random plaatje van mijnen tijger om de spanning op te bouwen...)

4. 3/3
Het enige dat ik nog verwezenlijkte is het inpakken van een van mijn kerstkadootjes volgens deze methode: klikkerdeklik. Ziet er super cute uit, toch?!


Ik had nog veel plannen voor de herfst, maar helaas, life gets in the way sometimes. School slorpte heel veel van mijn tijd op tijdens de laatste herfstweken. Toen was plots de kerst daar, en stelde ik andere prioriteiten. Gelukkig is er al een winterlijstje af (en ben ik er zelfs al aan begonnen) en ga ik vrolijk weer verder met mezelf doelen stellen!
Meer weten over mijn herfstlijstje?
My Autumn bucket list
Update #1
Update #2

Ik wens je een geweldige dag! Tot snel!


CONVERSATION

11 reacties:

  1. Ik hóu echt van die lijstjes van jou. En ik vind dat je er nog aardig wat van hebt waargemaakt, hoor!

    ReplyDelete
  2. En nog een chance dat life sometimes in the way gets, toch? Ik vind het ook tof om zo'n lijstjes te maken, maar ik vind het ook niet erg als ik niet alles heb kunnen doen. Tenzij ik natuurlijk gewoon wekenlang niets zou hebben gedaan, dat zou ik (achteraf) wel lastig vinden. Mijn winterlijstje is dit keer wel heel kort, moet ook eens kunnen :)

    ReplyDelete
  3. Nou je hebt toch wat kunnen afstrepen. En wat niet gelukt is is misschien niet zo belangrijk of kan je mooi bewaren voor de volgende herfst. X

    ReplyDelete
  4. Ook al is het niet volledig af geraakt, er is altijd dat volgend lijstje om naar uit te kijken! :)

    ReplyDelete
  5. Best knap, mijn lijstje sneuvelen vaak al snel! :)

    ReplyDelete
  6. Leuk lijstje hoor! Stiekem vind ik het best knap dat je zoveel van je lijst door hebt kunnen strepen. :) En al die andere dingen komen heus nog wel eens. Liefs

    ReplyDelete
  7. Valt toch nog mee, wat je verwezenlijkt hebt? Leuk lijstje!

    ReplyDelete
  8. ik ben al benieuwd naar het winter-lijstje :)

    ReplyDelete
  9. Best nog veel gedaan toch! Ik ben ook benieuwd naar je winter lijstje! :)

    ReplyDelete
  10. Ach, je hebt toch het een en ander afgestreept! En winter is ook een goede tijd om te breien hoor;)

    ReplyDelete
  11. Leuk, je blog zo lezen in het Nederlands ;-). Helemaal niet erg dat je je lijstje niet helemaal hebt kunnen afwerken, je hebt toch enkele dingen gedaan. Dat is ook belangrijk. En voor de rest gewoon spontaan geleefd, dat is óók belangrijk! Die inpakmethode is echt superleuk, ga ik pinnen voor vaderdag!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top